Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door petergroeneveld
Meteonoord schrijft:
Peter,

Ga dan eens naar www.meteonoord.nl.
Vervolgens naar het tweede tabblad [Het weer] en vervolgens naar Webcam Bourtange. Zie je dan ook niets ? Zou wel gek zijn want iedereen ziet hem dan wel.

Groet,

Bert J. van Bergen

Ook via deze weg wederom hetzelfde resultaat wel vreemd, maar zoek maar niet verder, misschien ligt het aan Vista of mijn antivirus programma ga het proberen op te lossen.

Peter.
Door Eckie76

Grappig verhaal maar weinig steekhoudend.
Hier is niks grappigs aan, steekhoudend was het 100%.
Ik hoop dat je in het vervolg reageerd op mijn opmerkingen en je niet gaat verdedigen aan de hand van zelf opgeworpen insinuaties.

Jij begrijpt de definitie "insinuatie" in zijn geheel niet, maar dat terzijde.

Ik heb niet gesteld dat jij gezegd zou hebben dat er wat bij mij mankeert en dat jij een profi zou zijn.

Je hebt voorgesteld een tweedeling te maken van amateurs en profs. Ik ga ervan uit dat je mij in de tweede categorie wil plaatsen n.a.v. mijn kritiek.

Even wat duidelijker. Als er iemand een vraag heeft wordt deze bijna niet geholpen. Als er iets fout gaat dan duikt het halve forum er bovenop. Zie forum van de laatste week.

Daar heb je wel een punt, maar ik zie niet in waarom dit betrekking zou hebben op mij. Ik denk dat ik van meet af aan al heel wat vragen beantwoord (heb).

Ik beweer dat met name jij in zowel shoutbox als forum iemand dan, in mijn ogen, ongehoord hard aan pakt.

Het uiten van kritiek wordt door sommigen pertinent als afbrekend ervaren.

Die iemand is ook met zijn hobby bezig.
Diegene waarover ik het heb, zijn overduidelijk [b]niet
met hun hobby bezig. Dat heb ik al vaak genoeg proberen uit te leggen, maar wordt om vage redenen niet begrepen. [/b]

Stel je eens wat socialer op en help die collega wel op het goede pad en dat kan heel goed via PM.
Je zegt in de shoutbox dat er wat gedaan te worden aan een betreffende collega, stuur hem zelf dan een PM en leg hem jou standpunt uit. Dat is in mijn ogen positief en opbouwend bezig zijn.

In mijn ogen geeft deze discussie verder geen positieve bijdrage aan het forum dus is dit mijn laatste opmerking voor wat dit punt betreft.

Het ga u goed.

Wat een buitengewoon zielig slot.

Bert J. van Bergen