Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Freeze
wslangerak schrijft:
De link is verwijderd omdat het reclame was.

Ik weet niet precies wat voor link het was, maar vermoed dat het te maken had met de iPad 2 van Apple. (reclame :P )

Als dat zo is kun je dit hele topic ook wel verwijderen, dat is ook reclame. In andere topics zie ik ook genoeg linkjes naar bijvb webshops, dat mag dan wel? :dry:

Maar goed, even weer on topic, ik heb SOL Tiempo ook op mijn iPad 2 gezet, wel aardige app, leuk dat je je eigen data erin kunt verwerken.

De app "iLMeteo HD", ziet er trouwens ook erg gelukt uit!
Door wslangerak
De link was naar een site die hoesjes voor de iPad verkoopt en was geplaatst door iemand die zich alleen had aangemeld om reclame te maken.
Dat is duidelijk een verschil met het - verder on-topic - noemen van een webshop waar relevante onderdelen te koop zijn.

Het onderwerp van dit topic is een gratis app, dus ik zie geen reden om het af te sluiten. Heeft niets met reclame te maken.
Door Freeze
wslangerak schrijft:
De link was naar een site die hoesjes voor de iPad verkoopt en was geplaatst door iemand die zich alleen had aangemeld om reclame te maken.
Dat is duidelijk een verschil met het - verder on-topic - noemen van een webshop waar relevante onderdelen te koop zijn.

Oke, dan ben ik het helemaal met je eens!

Het onderwerp van dit topic is een gratis app, dus ik zie geen reden om het af te sluiten. Heeft niets met reclame te maken.

Volgens mij is het onderwerp: Handige app voor Iphone/Ipad SOL Tiempo ;)