Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
Misschien dat sommige het is opgevallen, de vernieuwing van de website wil niet echt soepel lopen, na een test te hebben gedraaid verliep alles goed, maar tijdens het overzetten ging het compleet mis met gevolg: bijna geen actuele weer...vandaag heb ik maar een redirecting erin gegooid, na het invoeren van weerstationholwerd.nl zal deze gelijk naar de testpagina worden gestuurd, ik hoop dit snel te kunnen oplossen.

Maar dan denk je alles te hebben gehad. Was sinds vrijdag tm vandaag niet thuis, en vandaag na 16:05 kreeg ik geen gegevens meer binnen, het begon al in de ochtend, kreeg een sms dat de weergegevens al 2 uren niet werden geupdate, het gebeurt wel eens dat de verbinding even eruit ligt maar 2 uur? dan moet er iets gaande zijn. Nadat ik thuis kwam ben ik direct gaan kijken, maar van kijken kwam het niet, alles stond vast en gaf diverse virusmeldingen aan! Ik denk, ojee daar gaan we, na een tijdelijke update van de weergegevens kon ik alles opnieuw erop gooien, gelukkig heb ik een backup alleen paar dagen van augustus heb ik niet meer te pakken kunnen krijgen, helaas maar geen echte ramp.

Nu alles weer goed is ben ik druk bezig om de verbindingen weer tot orde te brengen, alleen wil dit nog niet helemaal lukken met Weather Link, toch hoop ik snel alles te hebben opgelost zodat vanavond alles weer volop werkt. Natuurlijk hoop ik ook snel een oplossing te vinden voor mijn website :) want dat is ook erg belangrijk.

Anyway, excuus voor deze ongemak, want ik ben zelf ook 1 van de vele die 24h gegevens levert :)
Door SpeedyGJ
Pffffffff het wil maar niet lukken, alles staat goed ingesteld maar niks wil werken :( in weatherlink dan.

Server is goed.
Pad is goed.
WW is goed.

This nog nooit fout gegaan :(