Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door wvdkuil
overijse schreef: 11 mar 2020, 16:40 Hoi iedereen,

. . . ingekort . . .
PS : op dit ogenblik zie ik enkel Ads tussen de antwoordblokken, niet in de teksten. Misschien heeft Luc al ingegrepen.

Grtz
Kris
Nog steeds midden in een bericht. Ja dan wordt het wel heel moeilijk om duidelijke uitleg te schrijven.
En dan altijd dezelfde advertentie, meerdere keren in een topic.

--

Wim
Bijlagen
nog_steeds.jpeg
nog_steeds.jpeg (58.48 KiB) 707 keer bekeken
Door overijse
wvdkuil schreef: 11 mar 2020, 23:46
overijse schreef: 11 mar 2020, 16:40 Hoi iedereen,

. . . ingekort . . .
PS : op dit ogenblik zie ik enkel Ads tussen de antwoordblokken, niet in de teksten. Misschien heeft Luc al ingegrepen.

Grtz
Kris
Nog steeds midden in een bericht. Ja dan wordt het wel heel moeilijk om duidelijke uitleg te schrijven.
En dan altijd dezelfde advertentie, meerdere keren in een topic.

--

Wim
Hoi Wim,

Er werd gisteren ingegrepen door Luc, we weten wel niet vanaf wanneer de ingreep een impact (invoege gaat door de grote G) zal hebben. We houden de moed erin om dit op te volgen.

Grtz
Kris
....en dat is voornamelijk de reden dat ik mij niet meer zo thuis voel op de site van HetWeerActueel 2.0.
Ik lees voortaan dagelijks het WXForum.net ( http://www.wxforum.net/ ). Op dit forum vind je geen reclame. Een prettig forum om te lezen.
Nu begrijp ik ook wel dat je ergens wat inkomsten uit wilt vergaren om de zaak draaiende te houden, daar is niks mis mee. Maar om de bezoeker gek te maken met zoveel reclame, zelfs zo veel dat de site/het forum niet meer leesbaar is; vind ik zwaar over-done en niet goed.
Ben zelfs van mening dat je op deze manier eerder lezers/bezoekers wegjaagd, dan aantrekt.
Luc, je moet hier echt eens goed over nadenken, en naar mijn mening de reclame drastisch verminderen.

gr. Remie
Door wvdkuil
Jammer, maar zelfs in het nieuwste bericht wat men toch zeker will lezen, wordt de tekst middiin door dezelfde steeds terug kerende advertentie verziekt.
Wim
Bijlagen
het_laatste_bericht.jpeg
het_laatste_bericht.jpeg (98.2 KiB) 637 keer bekeken
Door Toulon7559
Aangezien zonder reclame het draaien van de server op een andere manier betaald moet worden, maar daarvoor blijkbaar bij de HWA-leden geen ondersteuning is, is reclame op de site een noodzakelijk kwaad.

Grote blokken reclame op/in een webpagina maakt de webpagina onoverzichtelijk.
Als een reclameblok ook nog beeldbreed en behoorlijk hoog het scherm vult is het heel irritant, zeker als in een berichtenreeks in en om berichten eenzelfde blok meerdere keren wordt vertoond.
Voor leden al vervelend, maar zeker voor 'passanten' niet appetijtelijk.
Zou al een kleine stap vooruit zijn als altijd de blokken met reclame buiten de berichten en buiten berichtenreeksen zouden staan:
je moet nu (nog steeds) de berichtlayout manipuleren om reclame buiten een bericht te houden.
Zoals bij HWA1.0 een rij kleinere advertentieblokjes aan de rechterkant is m.i. nog betere invulling.
Technisch-functionele vraag (aan Luc): is er een manier dat met individuele keus de websitevertoning reclame-loos wordt?
Denkrichting: na een bepaalde jaarlijkse donatie krijg je vertoning zonder reclameblokken.