Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Eckie76
Ik begrijp ook totaal niet waarom mensen op deze manier zaken zo abrupt afkappen, en hier vervolgens aan niemand verantwoording over afleggen.

Ik geef toe dat ik mij hier regelmatig nogal heb laten gaan, omdat ik me stoorde aan zijn manier van presenteren.
Er is helaas een groep mensen actief in deze hobby, die menen de hele wereld te kunnen veroveren, en als dat dan niet snel genoeg lukt geven ze prompt de brui eraan.
Mijn grootste vraag is dan ook: Waarom zou een lokale weerwaarnemer een landelijke (en zelfs overkoepelende ) website moeten bouwen, waarin dan ook nog vrij onbescheiden wordt beweerd de nummer 1 te zijn?
Ik zie her en der dergelijke gasten die over "eigen kaarten" reppen etc. etc. Ik snap wel dat het een kick geeft om veel bezoekers te trekken, maar je moet die bezoekers ook iets kunnen bieden dat op lange termijn houvast biedt.
Het is overduidelijk dat zulke mensen zichzelf vaak overschatten en niet realistisch bezig zijn. Ik snap het enthousiasme wel degelijk, maar daar ligt dan ook de grote valkuil.
Hardlopers zijn dan inderdaad doodlopers.

Persoonlijk heb ik niets tegen Nicolas, ook al waren er tussen hem en mij regelmatig botsingen, ik vind het zelfs jammer als hij alleen al voor zichzelf deze hobby zou opgeven.
Maar de wijze waarop met name Theo (Lemmer) nu in de steek wordt gelaten siert ook bepaald niet.
Door Overijse
Gestopt is een groot woord denk ik, de website is niet meer maar de gegevens van N. stromen nog steeds live binnen op verschillende sites. Spijtig genoeg niet meer op HWA.

Grtz
Kris
Door teesee64
Overijse schrijft:
Gestopt is een groot woord denk ik, de website is niet meer maar de gegevens van N. stromen nog steeds live binnen op verschillende sites. Spijtig genoeg niet meer op HWA.

Grtz
Kris

Gestopt is Nicolas zeker en vast. Zolang zijn weerstation niet verkocht is, zal hij wel data blijven verzenden, denk ik.

Groet,
Theo
Door Overijse
teesee64 schrijft:
Overijse schrijft:

Grtz
Kris

Gestopt is Nicolas zeker en vast. Zolang zijn weerstation niet verkocht is, zal hij wel data blijven verzenden, denk ik.

Groet,
Theo

Hmmm gestopt met weatherservice, wat hij nu doet is een raadsel. Net was hij te zien in het journaal op VTM, straks online te bekijken op iwatch. Uitkijken naar het journaal van 18/04/2011 19 Hr.
Door teesee64
André schrijft:
Waarom zou hij zijn hobby niet meer mogen doen op onweders jagen ?

Begrijp je niet zo goed, wie zegt dat hij dat niet mag dan?
Nicolas heeft zelf besloten ermee te stoppen.

Groet,
Theo
Door André
Juist daarom waarom kritiek en al die gissingen . Hij is gestopt met ws en heeft daar wel een reden voor persoonlijk of iets anders dat is zijn probleem . Ik persoonlijk vind dat spijtig dat hij gestopt is maar we moeten zijn besluit respecteren. Ik hoop dat er iemand anders met zijn capasieteiten hier in de streek van West-Vlaanderen opnieuw een opstart .:blush:
Door teesee64
André schrijft:Ik hoop dat er iemand anders met zijn capasieteiten hier in de streek van West-Vlaanderen opnieuw een opstart .:blush:[/quote]

Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat dat binnenkort gaat gebeuren ;-)

Even geduld nog....

Groet,
Theo
Door André
Ik wacht met veel ongeduld ,kon ik maar genoeg overweg met de computer maar ja ik kan nog niet mijn eigen weerstation online plaatsen en hier de enige in west vlaanderen is ook niets , kan geen gelijkenis meer doen naar de weersverschillen hier van de streek want dat kan ook veel verschillen op enkele kilomaters afstand .:(