Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
Moest vandaag even naar Dokkum of geld op mijn rekening te storten :) leuke verrassing voor mijn vriendin die deze week weg is, effe een mobiel voor der halen :)

Anyway laat ik eens een andere route kiezen naar huis, onderweg kwam ik langs een huis die tegen de vlakte zou gaan, echter stond tot mijn verbazing nog een Vp2 op dak!
Ik vroeg wat ze daarmee gingen doen, nou die gaat mooi neer met het huis. Ik had echt zo van WTF wacht effe daar heb ik wel belangstelling voor en vroeg of ze die er voor mij af wouden halen, echter mocht ik die klus zelf opknappen omdat ze het niet meer vertrouwde. Nou weeg ik niet zo heel zwaar dus ben zo het dak opgeklommen die nogal instabiel was, vervolgens rustig het spul eraf halen en done, aantal min later stond ik weer op vaste grond.
Gelijk gevraagd waar de console was gebleven, helaas meneer die ligt in de puinbak, daar was niks meer van over, helaas geen datalogger bij.

Nou dat was me een dagje wel, daarna nog helemaal verkeerd gefietst en kon ik als nog dezelfde heenweg de 2km naar Holwerd nog eens fietsen haha :D achja nu eerst nadenken wat ik hiermee ga doen, ene kant heb ik van ik hou deze zelf, mocht er wat kapot gaan dan heb ik altijd de onderdelen :) of ik koop een 2de console en zet de boel in de voortuin en ga lekker vergelijken :D
Door Mike
Heb jij even mazzel ;)

a : met die vp2 en b : dat je niet met (gammele)huis, vp2 en al tegen de vlakte bent gegaan :laugh:

Als hij nog volledig werkt zou ik hem wegdoen, een vp2 voor reserve onderdelen??????? dat is toch helemaal niet nodig :laugh: :laugh: :laugh:

Maar een 2e waarneming aan de voorkant van het huis heeft ook wel wat, neem aan dat ze hem dan niet gaan slopen ofzo.

Blijf me trouwens verbazen dat als ik op http://www.weerstation-holwerd.nl/ klik via Google dat ik dan op een Joomla site uitkom :blink: :blink:

Groeten, Mike.
Door SpeedyGJ
Mike schrijft:
Heb jij even mazzel ;)

a : met die vp2 en b : dat je niet met (gammele)huis, vp2 en al tegen de vlakte bent gegaan :laugh:

Als hij nog volledig werkt zou ik hem wegdoen, een vp2 voor reserve onderdelen??????? dat is toch helemaal niet nodig :laugh: :laugh: :laugh:

Maar een 2e waarneming aan de voorkant van het huis heeft ook wel wat, neem aan dat ze hem dan niet gaan slopen ofzo.

Blijf me trouwens verbazen dat als ik op http://www.weerstation-holwerd.nl/ klik via Google dat ik dan op een Joomla site uitkom :blink: :blink:

Groeten, Mike.

Hahaha ja indd een hele mzzl :)
En als ik tegen de vlakte ging, nahja dan pech gehad :D

Dat valt hier gelukkig wel mee, ik kan em ook wel achter huis plaatsen maar daar speelt mij dochter met de kids van de buren, en die willen niet echt luisteren dus dat vertrouw ik niet.

Hmmz dat is vreemd, die zou al opgeheven moeten zijn! Ik zal eens kijken of ik nog in de ftp kom, zo ja dan moet ik er maar even naar vragen. Bedankt voor het melden!

Edit: Ik kan overal inkomen, hmmz ik ga maar even contact opnemen :)
Edit 2: Verloopt 22 oktober 2011

Zit nu te denken om de boel over te zetten naar weerstation-holwerd.nl gezien het station toch niet meer op de pier kan staan.
Door ws vreewijk
Mazzelpikkie:silly:

Zo zie je maar altijd je ogen open houden:blink:

Veel plezier dr mee whatever je er mee gaat doen.

Cheers Chris
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Toch nog na al de Ellende op de Pier wat je hebt moeten doormaken Gerrit-Jan nu toch nog eens leuk nieuws daarzo.

Super toch :)

Mvg, Martijn

Weerstation Coevorden
Door SpeedyGJ
Nou waarschijnlijk gaat dit station naar mijn zus ;)
Deze kan dan op 4 hoog geplaatst worden, paaltje aan de muur en dan zo boven het dak laten uitsteken :)
Console wordt mee betaald, dan alleen de datalogger nog en heb een 2de station draaien :D
Door Luc
SpeedyGJ schrijft:
Nou waarschijnlijk gaat dit station naar mijn zus ;)
Deze kan dan op 4 hoog geplaatst worden, paaltje aan de muur en dan zo boven het dak laten uitsteken :)
Console wordt mee betaald, dan alleen de datalogger nog en heb een 2de station draaien :D
Tip: test de VP2 maar eerst met je eigen console of deze wel werkt. Zou zonde zijn als je na aanschaf van een nieuw console erachter komt dat de 'gevonden' VP2 al stuk was.

Gr,
Luc
Door SpeedyGJ
Klopt dat was ik ook van plan.
Echter 1 vraagje:
Als ik wissel tussen mijn eigen station en de andere, komen de hi/low gegevens dan gewoon op 1 scherm of krijg ik gewoon mijn eigen waardes weer zodra ik weer naar mijn station om zet.

Ik denk dat ik het nu maar eens ga proberen :)