Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Francis
#21015
Ik gebruik nu reeds 1 maand Weather Dispay(ver 10 37f, niet betaalde versie).Heb waarschijnlijk ergens ongewild een instelling veranderd.Ben nl. aan het uitzoeken hoe alles werkt.Ik werk met de wmr 200 met datalogging (per minuut)
Wanneer ik hem aansluit aan de computer(ong 1 keer per dag) krijg ik onmiddellijk de gegevens van de vorige dag op het scherm(in verschillende grafieken,grafiek staat ingesteld over 24 uur).Nu echter niet meer.Alle vorige gegevens worden precies gewist.De extremen over de dag blijven wel staan.ook als ik grafieken wil opmaken van de vorige week bvb krijg ik niks meer(door rechts te klikken in de grafiek en laatste 7 dagen aan te klikken bvb.(vroeger kreeg ik de gegevens wel).Nochthans blijven alle logfiles aanwezig wanneer ik dit controleer (view data logfile en dan datum selecteren,maar gegevens zijn niet in de courante °c ,km/h..., deze gegevens worden dus niet gewist). Volgens mij ligt het aan een of andere instelling, maar welke???
De view (en ga dan naar tabblad averages,extremes,:S rapport staat ook volledig leeg) Normaal rekende hij dit automatisch uit iets na middernacht voor elke dag.
Stel je voor dat ik het programma moet herinstalleren,worden de logfile's dan ook gewist?Hoe maak je een backup van de gegevens?
Merci op voorbaat:
Francis H