Discussie forum over Weather Display software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..

Door Christian
Ik vind het dan zo raar dat je dan nooit meer een antwoord terugkrijgt als je iemand ergens mee confronteert. Ik heb niets uitgevreten bij Wietse, maar als hij me een ban heeft gegeven vanwege het feit dat we nogal verschillen van mening (om het maar netjes te zeggen) dan zou ik dat wel raar vinden. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.

gr,
Christian
Door Wietse
Hoho, rustig!
Zoals je ziet is mijn station nog steeds niet terug online, aangezien ik de WeatherD.exe had toegepast, maar sindsdien als de data geladen wordt en ik bijv. WD afsluit en dan weer opstart is de hele grafiek weg.

Christian, heb de ban nu opgeheven ;), wist niet eens meer dat die er nog op zat, excuses daarvoor!
Door Christian
hoi Wietse,

Ik ben ook gewoon rustig hoor :) Thx voor het opheffen van de ban.

Ik vind het wel erg vreemd dat jij alleen die problemen hebt, ik denk dat het probleem een andere oorzaak heeft dan WeatherD.exe, omdat je met andere WD.exes ook problemen hebt. Bij mij werkt de WeatherD.exe namelijk helemaal goed!

gr, C
Door Wietse
Eindelijk zijn de problemen opgelost :).
Voor de zekerheid Windows 7 opnieuw geïnstalleerd op mijn Mini-ITX computer.

Heavy Weather Pro weer geïnstalleerd en Weather Display, met dank aan Christian voor zijn WeatherD.exe bestand.
Echter had ik toen een nieuw probleem, dat nadat ik bijv. WD weer start de hele geschiedenis van de grafieken verdwenen was.
Totdat ik me bedacht, dat ik ook Weather Display is in de compatibiliteitsmodus kon uitvoeren (netzoals ik doe bij Heavy Weather Pro), dit gaf de doorslag en zo zijn nu alle problemen opgelost!

Iedereen bedankt voor de moeite!

Groeten,
Wietse