....even een update:
Afgelopen week heb ik enkele emails gehad van Davis support.
Ik heb de vraag voorgelegd wat ze met het gat willen doen van VP2 bezitters met een console van vóór April 2006. Deze blijven nu dus steken bij firmware versie 1.90.
1ste antwoord terug van Davis:
Remie,
Older versions of the display consoles use analog sensors which are not compatible with the latest firmware version 3.12. The latest firmware version you will be able to use on your console is 1.90. We have updated our support web page to indicate that firmware 3.12 will not work with older consoles.
Eric Nickl
Technical Support
Davis Instruments
510-732-7814
support@davisnet.com
Hierop van mij kant weer de vraag gesteld hoe nu verder en of het nu stopt voor de consoles met analoge sensor:
Remie,
At this time there are no plans of updating the firmware for these console beyond 1.90. What feature of firmware version 3.X is it that you would need?
Eric Nickl
Ik heb hierop weer geantwoord dat ik/we zoveel mogelijk features en opgeloste bugs willen als de console-bezitters met digitale sensoren. Deze vraag staat nu dus nog open. Wellicht hier na het weekend antwoord op.
Verder hou ik de postings op wxforum.net met de regelmaat van de klok bij. Hier wordt ook nogal wat geschreven over het item firmware:
http://www.wxforum.net/index.php?topic=18391.msg178375;topicseen#msg178375
Het issue leeft in ieders geval, en ik ben benieuwd wat Davis er mee gaat doen.
gr. Remie