Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Wietse
Goedenavond,

Ik krijg van enkele bezoekers een melding dat de browser Google Chrome (meest onder XP) een melding weergeeft dat mijn site malware op computers installeert, ik meen doordat mijn website content van pollen.be bevat.

Nou heb ik ten eerste zover ik weet geen content van die website op mijn website staan.
Eveneens werkt de website pollen.be niet eens.

Zou iemand dit kunnen bevestigen? Graag een screenshot erbij plaatsen indien het probleem zich voordoet.

Uiteraard zelf ook de [size=2]privacyschendende[/size] browser Google Chrome geïnstalleerd, maar kon het mogelijke probleem niet nabootsen.

Alvast heel erg bedankt.
Door CeesT
Hoi,

Ik kan het probleem wat je schetst met de beste wil van de wereld niet reproduceren. Ik heb NOD 32 v.5 draaien en die gaat toch bij het minste of geringste probleem over een zekere, hier verder niet nader te omschrijven, vloeistof. Dus ik denk dat het allemaal wel meevalt. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk. Hier geen problemen i.i.g.

Het enige vreemde wat ik kan ontdekken is dat het er nog steeds sneeuwt, met de temperaturen van de afgelopen dagen beetje vreemd...;).
Door Wietse
Bij de bezoeker die het meldde is het probleem ook verdwenen, waarschijnlijk een foutje van Google.
Iedereen bedankt voor de inzet!