- 23 nov 2015, 08:44
Voor gebruikers van mijn "EU warning" script voor gebruik buiten de Leuven-Template:
Ja, de eerste sneeuw => een oud foutje.
Script: EUwarning/wrnWarningv3.php
Soms nog een verkeerde omschrijving voor winterse omstandigheden. Zeker als u net als ik nog geen sneeuw/winter gezien heb.
Controleer de regels: 127-129 als daar 'info' => 'Wind' staat:
Verander die regels in
Groeten, Wim
Ja, de eerste sneeuw => een oud foutje.
Script: EUwarning/wrnWarningv3.php
Soms nog een verkeerde omschrijving voor winterse omstandigheden. Zeker als u net als ik nog geen sneeuw/winter gezien heb.
Controleer de regels: 127-129 als daar 'info' => 'Wind' staat:
Code: Selecteer alles
$warninglarge['aw22'] = array ('level' => 'Yellow', 'info' => 'Wind', 'imgLarge' => 'aw22.jpg', 'img' => '12.gif');
$warninglarge['aw23'] = array ('level' => 'Orange', 'info' => 'Wind', 'imgLarge' => 'aw23.jpg', 'img' => '22.gif');
$warninglarge['aw24'] = array ('level' => 'Red', 'info' => 'Wind', 'imgLarge' => 'aw24.jpg', 'img' => '32.gif');
Verander die regels in
Code: Selecteer alles
$warninglarge['aw22'] = array ('level' => 'Yellow', 'info' => 'Snow/Ice', 'imgLarge' => 'aw22.jpg', 'img' => '12.gif');
$warninglarge['aw23'] = array ('level' => 'Orange', 'info' => 'Snow/Ice', 'imgLarge' => 'aw23.jpg', 'img' => '22.gif');
$warninglarge['aw24'] = array ('level' => 'Red', 'info' => 'Snow/Ice'', 'imgLarge' => 'aw24.jpg', 'img' => '32.gif');
Groeten, Wim