Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door weatherservice
Goedenavond Oebel

Proficiat met de lancering van een nieuwe EWN! Ik heb voorlopig ook nog problemen met het inloggen.

Groetjes

Nicolas
Door reitsma1960
weatherservice schrijft:
Goedenavond Oebel

Proficiat met de lancering van een nieuwe EWN! Ik heb voorlopig ook nog problemen met het inloggen.

Groetjes

Nicolas

Dag Nicolas.

Heb vermeld welk mailadres je kunt gebruiken voor problemen.

Mvrgr,
Oebel
Door Niels2a@hotmail.be
Heey!

Super leuke website!
Ik heb enkel nog wat probleempjes wanneer ik op de site kom, dan wordt de dichtstbijzijnde weerstation niet weergegeven maar eentje die vele km verder ligt. Ik denk dat dit komt aangezien weerstation "Malle", op het kaartje verkeerd gelegen staat. Deze wordt in de omgeving van Wilrijk weergegeven (ten zuiden van Antwerpen), terwijl het net NO gelegen is zo'n 30 km verschil :)

Bedankt!
Mvg,
Niels Spaenjers
Door reitsma1960
Niels2a@hotmail.be schrijft:
Heey!

Super leuke website!
Ik heb enkel nog wat probleempjes wanneer ik op de site kom, dan wordt de dichtstbijzijnde weerstation niet weergegeven maar eentje die vele km verder ligt. Ik denk dat dit komt aangezien weerstation "Malle", op het kaartje verkeerd gelegen staat. Deze wordt in de omgeving van Wilrijk weergegeven (ten zuiden van Antwerpen), terwijl het net NO gelegen is zo'n 30 km verschil :)

Bedankt!
Mvg,
Niels Spaenjers

Dag Niels,

Dat heeft te maken met je ip nummer. Het is maar net waar die geregistreerd wordt of hoe je dat ook noemt. Kan vooralsnog niet worden opgelost.

Mvrgr,
Oebel
Door Niels2a@hotmail.be
Hoi Oebel!

Ow ja dat kan het misschien wel zijn maar heeft het ook temaken met het IP adres, waarom weerstation Malle verkeerd afgebeeld wordt op het kaartje?
Deze ligt 30 km te ver naar het zuidoosten.
Bedankt!

Met vriendelijke groeten,
Niels Spaenjers
Door WeerstationGraveNL
Is er ergens uitgebreidere uitleg te vinden over de installatie van de EWN scripts?
Vooral de verwachting geeft problemen (heeft geen lay-out).
Je moet ook een API aanvragen(?), maar daarover vind ik verder niks op de website.
Is dat inmiddels niet meer nodig?
Door reitsma1960
WeerstationGraveNL schrijft:
Is er ergens uitgebreidere uitleg te vinden over de installatie van de EWN scripts?
Vooral de verwachting geeft problemen (heeft geen lay-out).
Je moet ook een API aanvragen(?), maar daarover vind ik verder niks op de website.
Is dat inmiddels niet meer nodig?

Een uitleg is er niet.
Misschien moet je even een link geven naar je pagina. Dan is hier vast hulp te vinden.
Een API key kun je vinden wanneer je inlogt in de member omgeving.

Succes,

Mvrgr,
Oebel