Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door hanszzz
Mischien Handig om even welke ftp progamma je gebruikt je voor uploaden naar je server
meestal kan je daar je cache chmoddden . ;)
Door kees ws middelburg
hanszzz schrijft:
Mischien Handig om even welke ftp progamma je gebruikt je voor uploaden naar je server
meestal kan je daar je cache chmoddden . ;)

Ik gebruik daar CuteFTP voor,en bij mijn werkt het als ik het volgens dat artikel doe.
Maar ik weet niet hoe dat met andere FTP programa's is .

Grt Kees ws Mdl
Door powerr
Ik heb de bestanden op een ftp server met php ondersteuning gezet, de cache-rechten op 777 gezet en de ID en securitycode in de php pagina ingevuld, maar als ik het php bestand opvraag in mijn browser, krijg ik een leeg scherm. Als ik test.html opvraag krijg ik een rood kruisje. Het lijkt erop dat er geen MOS-afbeelding wordt gemaakt? Hoe los ik dit op?
Door jacg
powerr schrijft:
Ik heb de bestanden op een ftp server met php ondersteuning gezet, de cache-rechten op 777 gezet en de ID en securitycode in de php pagina ingevuld, maar als ik het php bestand opvraag in mijn browser, krijg ik een leeg scherm. Als ik test.html opvraag krijg ik een rood kruisje. Het lijkt erop dat er geen MOS-afbeelding wordt gemaakt? Hoe los ik dit op?

Heb je een link naar het php bestand? Mag ook via pm...
Door mvwissen
Zo dan, hier ben ik erg blij mee. Vandaag weer geruime tijd geen mos verwachting maar een plaatje met overal no data.

Ik heb deze php direct geimplementeerd op mijn website. Ziet er keurig uit.

Bedankt voor het delen.

Groetjes van Weerstation Gouda (Bloemendaal)
zie: http://www.weerstation-gouda-bloemendaal.nl tabblad weersverwachting
Door Reinhardsweersite
ha Theo,

Bedankt voor de info. Inmiddels alle stappen gedaan en alles in cache gezet. Lukt nog steeds niet. Wat betekent 777. Ook stationscode en securitycode toegevoegd, maar hij doet het nog steeds niet. Heb jij een idee wat ik zou kunnen doen? Alles draait bij mij via KPN en heb de map hwamosgraphic geupload naar het bestandje "weer". Je bent geweldig als je me via het forum zou kunnen helpen.

Groet,
Reinhard ( een beetje digbate als ik jullie zo bezig zie (??!!)
www.reinhardsweersite.nl
Door wslangerak
Reinhardsweersite schrijft:
Alles draait bij mij via KPN en heb de map hwamosgraphic geupload naar het bestandje "weer".

Een homepage van KPN (de gratis homepage die je bij je ADSL-abo krijgt) ondersteunt geen PHP.
Door fotogw
Bedankt voor het delen van dit script! Ik ben er blij mee. Ik kon nu meteen de vormgeving aanpassen voor mijn (nu nog under construction) nieuwe site! Zo gaat 'ie er bij mij straks uitzien!

Thx!
Gerhard
www.weeropdeveluwe.nl
Bijlagen
Schermafbeelding_2011_09_24_om_13.png
Schermafbeelding_2011_09_24_om_13.png (41.77 KiB) 2820 keer bekeken
Door westkapellegek
Ik heb het uiterlijk ook veranderd:

Afbeelding

Nogmaals hartelijk bedankt hiervoor, ik heb er al veel plezier van gehad!

gr Niek
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 21