Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Roelof
SpeedyGJ schrijft:
Temp Bui? Temp Bui? Wist niet dat dit bestond :D

En ik maar denken dat ze alle extreme weersomstandigheden wel op de pier tegen waren gekomen.:lol: :lol:
Is inmiddels aangepast.

Roelof
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Je kan net zo goed je webcam voor je console zetten, Weet je zeker dat het klopt :woohoo: :silly: :cheer:
Door Roelof
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:
Je kan net zo goed je webcam voor je console zetten, Weet je zeker dat het klopt :woohoo: :silly: :cheer:

Het was gewoon bedoeld als project omdat ik het leuk vindt om met php te stoeien , en misschien kan ik anderen die niet zo handig zijn in het maken van sites er een plezier mee doen en het script delen.Gelukkig zijn er nog mensen die hulp van iemand anders wel waarderen.
Door pdw112
Is het voor elk type mogelijk dit te doen.
Zou het ook wel mooi vinden om mijn console van de WS2800 zo op de site te zetten.
Door Roelof
pdw112 schrijft:
Is het voor elk type mogelijk dit te doen.
Zou het ook wel mooi vinden om mijn console van de WS2800 zo op de site te zetten.

Het zou in principe moeten kunnen er wordt gewoon data over een afbeelding geprojecteerd dus een andere afbeelding en de afstanden wat aanpassen in het script en het zou klaar moeten zijn.

Roelof
Door Snarf2000
Mijn Favoriete plaatje is deze.

Op een blanco A4-tje

[img]http://www.meteonoordwest.nl/banner/esther/wxgraphic.php?type=esther[/img]

Frans
Door AenG
Roelof schrijft:
WEERSTATION KLAZIENAVEEN schrijft:

Het was gewoon bedoeld als project omdat ik het leuk vindt om met php te stoeien , en misschien kan ik anderen die niet zo handig zijn in het maken van sites er een plezier mee doen en het script delen.Gelukkig zijn er nog mensen die hulp van iemand anders wel waarderen.

Roelof,

Dit brengt mij wel op ideeën. Op deze manier is het eenvoudig om actuele gemeten waarden over een foto te projecteren.
Is het mogelijk om het stukje php-code hier te plaatsen?

gr Geert
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7