Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door relin
Dag weergenoten,

Is er iemand die mij kan zeggen wat ik moet veranderen als dit script in een andere tijdzone draait (server in de USA). Hier is het nu 18.00 uur en daar 10.00 uur, daardoor komt mijn update dus veeeel later. Ben zelf niet bekend met PHP, maar overtikken lukt me wel.

Alvast bedankt en gegroet,

Remko
Door Snarf2000
Ik het ook mogelijk om de weer icoontjes aan te passen?
Op die van MC is het contrast veel hoger.
En daardoor ook vele malen duidelijker.

Zie vergelijking.

Frans
.
Bijlagen
knip3.JPG
knip3.JPG (34.87 KiB) 2543 keer bekeken
Door jacg
relin schrijft:
Dag weergenoten,

Is er iemand die mij kan zeggen wat ik moet veranderen als dit script in een andere tijdzone draait (server in de USA). Hier is het nu 18.00 uur en daar 10.00 uur, daardoor komt mijn update dus veeeel later. Ben zelf niet bekend met PHP, maar overtikken lukt me wel.

Alvast bedankt en gegroet,

Remko

Vanaf regel 83 bij de tijdswaarden 8 uur vanaf trekken.

Groeten,

Jacco
Door oli
Ik heb dit nu ook gedownload en op mijn host gezet. Ik krijg nu alleen dit: http://oli27.woelmuis.nl/hwamosgraphic/hwamosgraphic.php... Wat doe ik fout?
Ik heb de cache vgsm gewoon op 777 staan. Ik heb alleen het lettertype aangepast omdat ik die niet kon uploaden. Deze heb ik doen ook in het PHP-script aangepast. Of moet ik daar de volledige link plaatsen van waar het lettertype staat, want dat heb ik niet gedaan...

Alvast bedankt,

Olivier
Door tjabine
Ook maar even geprobeerd, en werkte in één keer zonder probleem.
link

Super ga zo door.

Nu de sneeuw/onweer verwachting er nog in en misschien nog wat kleur opties?

Gr Ron.
Door jacg
oli schrijft:
Ik heb dit nu ook gedownload en op mijn host gezet. Ik krijg nu alleen dit: http://oli27.woelmuis.nl/hwamosgraphic/hwamosgraphic.php... Wat doe ik fout?
Ik heb de cache vgsm gewoon op 777 staan. Ik heb alleen het lettertype aangepast omdat ik die niet kon uploaden. Deze heb ik doen ook in het PHP-script aangepast. Of moet ik daar de volledige link plaatsen van waar het lettertype staat, want dat heb ik niet gedaan...

Alvast bedankt,

Olivier

Bij de mensen waar het script niet werkt, is het fopen commando uitgeschakeld om veiligheidsredenen. Dit zie je vooral bij gratis webhosting, waaronder ook woelmuis.

Mensen die een betaald account hebben kunnen eenvoudig een mailtje naar hun hostingprovider sturen met de vraag om fopen te activeren zodat ze de xml kunnen downloaden.

Zodra ik meer tijd heb zal ik eens of dit anders op te lossen valt.

Jacco
Door relin
jacg schrijft:
Vanaf regel 83 bij de tijdswaarden 8 uur vanaf trekken.

Groeten,

Jacco

Dank je Jacco,

Het werkt.

Groeten Remko
Door powerr
Bij de mensen waar het script niet werkt, is het fopen commando uitgeschakeld om veiligheidsredenen. Dit zie je vooral bij gratis webhosting, waaronder ook woelmuis.

Mensen die een betaald account hebben kunnen eenvoudig een mailtje naar hun hostingprovider sturen met de vraag om fopen te activeren zodat ze de xml kunnen downloaden.

Jacco

Aha, dat verklaard ook mijn probleem. Ik krijg ook een lege pagina. Ik heb ook gratis webhosting (gebruik KPN voor html e.d., funpic voor php (Funpic heeft blijkbaar het fopen commando ook uitgeschakeld)).

Hopelijk wordt de code aangepast, zodat dit ook bij gratis webhosters werkt.
Door relin
Nu ik hem goed werkend heb, ook de kleuren aangepast.

Afbeelding

Onweer en sneeuwkans zou zeker mooi zijn.

Verder helemaal top!
Door oli
jacg schrijft:
oli schrijft:

Jacco

Hallo Jacco,

Dit is idd jammer. Ik kan even proberen een mailtje te sturen, maar ik verwacht er niet veel uit te halen.

Maar bedankt voor het antwoord!

Gr,

Olivier
  • 1
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 21