Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
Door Meteoschoonebeek
Beste weer collega's

ik heb even een vraagje ik heb 1 Soil Moisture Sensor deze wordt prima weergeven in weatherdisplay live ik wil er nog 2 bij kopen maar zie veder in weatherdisplay geen extra sensoren keuze voor de Soil Moisture Sensor kan hier dan maar 1 op live scherm worden weergeven ik hoop dat iemand mij kan helpen

met vriendelijke groetjes
jeroen Bosma
meteoschoonebeek
Door Meteoschoonebeek
Jammer dat er op het weeractueel geen antwoorden meer worden gegeven op vragen zoals deze paar jaar geleden was de forum stuk beter vindt het ook hard achteruit gaan jammer luuk had het mooi opgezet maar heb in middels me antwoord al gekregen via Vereniging voor Weerkunde en Klimatologie.

Met vriendelijke groetjes
Jeroen Bosma
Door WSParkstad
osjohn schrijft:
Ik denk dat er weinig leden dat weten, dat is geen kwaadwilligheid.

Gr. John

Precies John,
Zou graag willen helpen maar heb deze ervaring niet.
Dan krijg je de vraag als je het niet weet wat is het beste, reageren als zijnde ik weet het niet of niet reageren...?
Bij het niet reageren is het ook niet goed en begrijpelijk aangezien het over komt of niemand wilt reageren.

Uiteindelijk komt alles weer goed en wta betreft vroeger kan ik maar een ding zeggen, vroeger was alles beter.

Dat verschil merk ik nu ook, vroeger werdt mijn site ook drukker bekeken als nu en dat komt met de ontwikkelingen, vroeger geen smartphone met alle mooie app's.
Nu zijn er zoveel informatie bronnen als vroeger en men gaat automatisch naar de grote jongens kijken en daarom zal onze hobby steeds meer voor je eigen gaan worden.

Zo is dat nu helaas.

Vroeger is nu eenmaal alles beter en als we over 10 jaar kijken zullen wij ook zeggen dat vroeger 2016 beter was als 2026

Fijn weekend.