Algemeen forum ontrent de ontwikkelng, design en hosting van weergerelateerde websites (dit laatste om een beetje on topic te blijven)
#71922
Ik heb een weerwebsite, die geen gebruik maakt van het Leuven template, maar ik heb de template wel draaien, voor mijzelf, omdat ik hem stiekem toch wel heel erg mooi vind.
Ik heb geprobeerd om het instrumentenpaneel als standalone pagina (via iframe) te tonen op een van de pagina's van mijn website, maar helaas zonder succes (zo goed als zeker door mijn beperkte kennis van php).
Vraag aan Wim: is dat überhaupt mogelijk, dus dat je alleen de instrumenten ziet en niet het menu en de rest van de pagina?

En het andere gedeelte dat ik graag op een standalone pagina zou willen tonen is het bovenste gedeelte van de voorpagina met de actuele weergegevens.
Zou dat als standalone getoond kunnen worden?
Nu zijn het 3 kolommen, maar dan bijv. als 1 kolom?

Iemand anders die dat al eens geprobeerd heeft?
#71923
WeerstationGraveNL schreef: 22 feb 2020, 08:29 Ik heb een weerwebsite, die geen gebruik maakt van het Leuven template, maar ik heb de template wel draaien, voor mijzelf, omdat ik hem stiekem toch wel heel erg mooi vind.
Ik heb geprobeerd om het instrumentenpaneel als standalone pagina (via iframe) te tonen op een van de pagina's van mijn website, maar helaas zonder succes (zo goed als zeker door mijn beperkte kennis van php).
Vraag aan Wim: is dat überhaupt mogelijk, dus dat je alleen de instrumenten ziet en niet het menu en de rest van de pagina?
En het andere gedeelte dat ik graag op een standalone pagina zou willen tonen is het bovenste gedeelte van de voorpagina met de actuele weergegevens.
Zou dat als standalone getoond kunnen worden?
Nu zijn het 3 kolommen, maar dan bijv. als 1 kolom?
Iemand anders die dat al eens geprobeerd heeft?
@ALL
2 jaar geleden is er iets afgesproken toen dit forum "overspoeld werd" met teveel Leuven vragen .
Nog steeds geldt dat alle vragen over de Leuven-Template&Scripts worden gesteld op https://leuven-template.eu/smf/index.php of op https://www.wxforum.net/index.php?topic=36504.0

@WeerstationGraveNL
Ik zal deze vraag daarom op het andere forum beantwoorden.