Ben je nieuw hier op het forum? Dan stellen we het op prijs als je jezelf even wilt voorstellen...
Door westkapellegek
Hallo iedereen

Na inmiddels een paar maanden een eigen site te hebben en me hier op deze site aangesloten heb, was ik benieuwd hoe ik me ook al weer had voorgesteld. Tot mijn grote schrik zie ik dat ik dat nog niet heb gedaan. Dus bij deze:

Mijn naam is Niek van Andel, 13 jaren jong, wonende in Almkerk en "geniet" nu van gymnasium, 2e klas.

Na altijd van sneeuwval, veel regen en wind genoten te hebben, kreeg ik 2jaar geleden een "weerstation" van de Aldi op m'n verjaardag. Hierdoor werd het genieten ook meer een hobby.

Een jaar later kreeg ik een TFa weerstation. Van het een komt het ander, dus na een zomervakantie dag en nacht html schrijven was op 21 augustus 2010 alweeronline een feit. Na uitproberen van weersoftware, heb ik vorige december wd aangekocht. Op 1 januari heb ik een nieuwe update uitgevoerd op m'n site en geef ik -zonder al te veel storingen- actueel weer door. Ondanks wat schoonheidsfoutjes en spontaan uitvallen van de computer is het me aardig gelukt om vanuit het zolderkamertje iedereen het weer in Almkerk mee te delen.

Verder hoop ik dat ik nog lang op deze site actief kan blijven, want het heeft me tot nu toe op alle vragen een antwoord gegeven. Bedankt alvast daarvoor!
Door WSWijk
Hallo Niek,

Van harte welkom dan alsnog op deze site. Ik heb gezien dat je er inderdaad al flink gebruik van gemaakt hebt :laugh:.

Veel suc6 en plezier met de gezamenlijke weerhobby.

Groeten

Theo
Door ws vreewijk
Nou Niek bij mij duurde het nog veel langer:laugh: om me aan te melden danB)

ondanks je jonge leeftijd heb je het al prima voor elkaar moet ik zeggen.

heel veel plezier met de hobby gewenst misschien een puntje van aandacht je link onder je avatar werkt niet dus het website wereldbolletje ........ die onder aan je bericht staat wel,misschien ff aanpassen.

mvr gr Chris
Door Weerstation Kaatsheuvel
ws vreewijk schrijft:
Nou Niek bij mij duurde het nog veel langer:laugh: om me aan te melden danB)

ondanks je jonge leeftijd heb je het al prima voor elkaar moet ik zeggen.

heel veel plezier met de hobby gewenst misschien een puntje van aandacht je link onder je avatar werkt niet dus het website wereldbolletje ........ die onder aan je bericht staat wel,misschien ff aanpassen.

mvr gr Chris
Sorry Chris jij had het al opgemerkt van het groene bolletje. gr Hans
Door kees ws middelburg
welkom Niek op het forum en veel leer plezier hier.

Vraagje hoe kom je aan je nickname? Westkapelle ligt toch wel uit de buurt van Almkerk

grt kees ws mdl
Door westkapellegek
Dat is eigenlijk een heel verhaal, maar ik zal het kirt houden, want THE Voice of Holland komt dalijk.

Veel zomervakanties brengen we door in Westkapelle. We zijn daar al zo vaak geweest dat we al redelijk bekend zijn. Het is een plek om er echt ff tussenuit te zijn. Ook qua weer is het daar redelijk uniek. Op het strand zien we meestal de wolken uitregenen in Zeeuws vlaanderen en belgie. Terwijl wij in de zon zitten. Ook afgelopen natte augustus hebben we bijna geen regen overdag gehad.

Verder gebruik ik de nickname als standaard. Fijn weekend alvast!
Door kees ws middelburg
westkapellegek schrijft:
Dat is eigenlijk een heel verhaal, maar ik zal het kirt houden, want THE Voice of Holland komt dalijk.

Veel zomervakanties brengen we door in Westkapelle. We zijn daar al zo vaak geweest dat we al redelijk bekend zijn. Het is een plek om er echt ff tussenuit te zijn. Ook qua weer is het daar redelijk uniek. Op het strand zien we meestal de wolken uitregenen in Zeeuws vlaanderen en belgie. Terwijl wij in de zon zitten. Ook afgelopen natte augustus hebben we bijna geen regen overdag gehad.

Verder gebruik ik de nickname als standaard. Fijn weekend alvast!

oke bedankt Niek

grt kees ws mdl