Dat had ik al eerder gemeld dat het gebouw een grote rol speelt dus dat is niet nieuw.
Echter ben ik het niet eens met de hoogte die jij voor stelt. Want tijdens het naar beneden halen van het weerstation (toen ik de bouten was vergeten) ging het bereik naar beneden, en toen het ik het station helemaal plat legde was het bereik ook erg minimaal, niet uitval maar toch wel 20-30%, zodra de paal de lucht weer in gaat is het weer over, dus is dit geval maakt het wel degelijk uit hoe die hangt,
Voeding zou wel iets doen, daar twijfel ik niet over maar gezien die 10min lang op 400+ meter heeft gestaan en de hele 10min continu bereik heeft gehad lijkt mij dit wel zowaar van de baan te zijn daar twijfel ik momenteel niet over gezien er dan nog genoeg stroom is.
En dat vergeet ik zeker niet, het is een unieke lokatie maar tegelijkertijd kan het ook bar en boos zijn, nog erger dan ergens op het platte land met uitzicht.
Momenteel staat de console gewoon bij het raam in het kantoor, voor nu lijkt het prima te gaan, ook met de regen ging die er prima doorheen maar voor mij nog lang geen conclusie dat alles nu beter loopt, ik wel het minimaal een maand goed zien lopen, daarna zal ik verder kijken al heb ik voor nu maar weinig hoop.
Ik schat de kans momenteel in op 70% dat het station weer naar huis locatie verplaatst en 30% dat die daar blijft staan.
En ik weet je zeker wel te vinden

ik kom binnen kort nog even bij je langs
Hier nog even de grafieken:
24h:
1 week: