Forum waar weeramateurs nieuws, storingen en updates van hun eigen weerstation kunnen melden.
Door SpeedyGJ
Het komt regelmatig voor dat het internet weg valt, dit is alleen op te lossen door handmatig de internet stick eruit te halen om em vervolgens weer erin te doen en handmatig weer te laten verbinden.
Waar dit probleem weg komt is mij niet helemaal duidelijk maar het begint zo'n beetje wel te irriteren, waarschijnlijk is de PC gewoon te zwak hiervoor, nieuwe PC zit er zo wie zo al niet in.

Helaas kan ik dit probleem voor vandaag niet meer oplossen, of het moet uit zich zelf weer komen maar dat betwijfel ik.
Voor morgen zal het al helemaal niks worden gezien dan mijn oma dan begraven wordt dus die stemming heb ik dan helemaal niet, het hangt nu puur vanaf hoe ik in mijn vel zit om naar de pier te gaan, het zou dus zomaar kunnen dat het pas in het weekend wordt dat de boel weer online komt.
Tot die tijd vraag ik hiervoor begrip.

P.S: Qua bereik loopt alles op rolletjes :)
Door SpeedyGJ
Bedankt.
@Wietse: Zeg wat nuttigs of zeg niks, en oja lees het voortaan even mijn bericht want zo te lezen heb je dat niet gedaan..

De gegevens komen weer binnen, kreeg net een mailtje dat ze even bezig waren en waren ze vergeten de PC aan te zetten :D nou ja kan gebeuren ;)
Tot zover dit bericht.