Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Hallo allemaal,

wat mij opvalt, is dat de laatste tijd het weerbericht niet meer door de amateurs wordt bijgewerkt.
Is het een aflopende kwestie of wat is er nu precies de bedoeling?

Groet Olaf
Door petergroeneveld
Eckie76 schrijft:
Hallo allemaal,

wat mij opvalt, is dat de laatste tijd het weerbericht niet meer door de amateurs wordt bijgewerkt.
Is het een aflopende kwestie of wat is er nu precies de bedoeling?

Groet Olaf

Olaf volgens mij was het wanneer de amateur geen weerbericht had voorbereid door "What else" je dan het weerbericht van MC kreeg. Dus de conclusie is dat we wel altijd een weerbericht hebben, maar inderdaad de laatste tijd alleen die van MC.
Door Christian
Maar er zijn wel afspraken gemaakt dat er enkele mensen het van Johan overnamen wat ook niet is gebeurd.
Door beneluxmeteo
Hallo Olaf,

Dank voor je reactie in dit forum.

Zoals het nu staat wil ik met ingang van morgen (maandag) wel weer het weerbericht gaan verzorgen. Ik heb het de afgelopen dagen in de gaten gehouden, maar vind het eerlijk gezegd teleurstellend van mijn collega weerberichtschrijvers dat ze zich aanmelden om wel weer het weerbericht te willen schrijven en vervolgens er dus niets mee doen. Dat vind ik eerlijk gezegd erg jammer. Hopen er maar op dat dit patroon weer recht gaat trekken in positieve zin zullen we maar zeggen.

Groet,

Johan
Door Meteonoord
beneluxmeteo schrijft:
Hallo Olaf,

Dank voor je reactie in dit forum.

Zoals het nu staat wil ik met ingang van morgen (maandag) wel weer het weerbericht gaan verzorgen. Ik heb het de afgelopen dagen in de gaten gehouden, maar vind het eerlijk gezegd teleurstellend van mijn collega weerberichtschrijvers dat ze zich aanmelden om wel weer het weerbericht te willen schrijven en vervolgens er dus niets mee doen. Dat vind ik eerlijk gezegd erg jammer. Hopen er maar op dat dit patroon weer recht gaat trekken in positieve zin zullen we maar zeggen.

Groet,

Johan

Hi Johan,

Welcome back !

Maar wie coördineerd dan het schrijven van het weer ?

In een eerder stadium heb ik al eens gezegd dat er naar mijn bescheiden mening een schema moet worden opgesteld.

Is hier niets mee gedaan ?

Ik verneem graag.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door beneluxmeteo
Hallo Bert,

Wietse heeft mij ooit een rooster gestuurd, maar heb echter begrepen dat hij geen weerberichten meer schrijft? Een goede coördinatie zal zeker welkom zijn.

Het lijkt me dan ook raadzaam om voor de tijd duidelijk te hebben wie er nu wel en niet meer een weerbericht willen schrijven.. Een 'dan wel, dan niet, en dan toch maar weer wel patroon' zitten we niet op te wachten, en geen één lezer van dit forum.

Als jij dit zou willen coördineren Bert een rooster dan zeg ik wat mij betreft volmondig ja.

Groet,

Johan
Door Wietse
Hallo Johan

Ik schrijf nog wel weerberichten, echter heb ik deze week nog proefwerkweek, daarna vakantie dus dan heb ik weer alle tijd :D.
Ik wil nog wel opnieuw een rooster maken met Jannes erbij...
Door Meteonoord
beneluxmeteo schrijft:
Hallo Bert,

Wietse heeft mij ooit een rooster gestuurd, maar heb echter begrepen dat hij geen weerberichten meer schrijft? Een goede coördinatie zal zeker welkom zijn.

Het lijkt me dan ook raadzaam om voor de tijd duidelijk te hebben wie er nu wel en niet meer een weerbericht willen schrijven.. Een 'dan wel, dan niet, en dan toch maar weer wel patroon' zitten we niet op te wachten, en geen één lezer van dit forum.

Als jij dit zou willen coördineren Bert een rooster dan zeg ik wat mij betreft volmondig ja.

Groet,

Johan

Hi Johan,

Ik ben best bereid het één en ander te coördineren en in te roosteren maar dan moet wel duidelijk zijn op wie we kunnen rekenen m.b.t. tot het schrijven van het weerbericht.

Ook zou het fijn zijn als ook Luc zich met deze discussie zou bemoeien.

Laten we eerst maar eens inventariseren wie het weerbericht wil schrijven. Wenselijk zou zijn dat we een vast team zouden hebben.

Ik stel voor dat een ieder die er wel voor voelt het weerbericht eens in de zoveel tijd te schrijven, zich per PM bij mij meldt.

Laten we met z'n allen maar eens kijken of we hier iets moois kunnen opbouwen en dat het weerbericht van MC incidenteel wordt.

Ik hoor graag.

Groet,

Bert J. van Bergen
Door Wietse
Hallo allemaal,

Ik heb nu een rooster gemaakt wat vanaf morgen ingaat, waarbij ik mezelf heb ingeroosterd om het weerbericht te schrijven dat voor 9 uur op Hetweeractueel.nl verschijnt (dit betekend niet dat dit altijd het geval zal zijn, maar ter vervaning hebben we hier natuurlijk ook het weerbericht van Meteo Consult voor.).

De andere mogelijkheden heb ik vrijgelaten voor Johan & Jannes.

Klik [url=meteo-almelo.nl/images/Rooster weerbericht Hetweeractueel.nl.xls]hier[/url] voor rooster (gemaakt in Microsoft Excel).

Ik hoop dat er zo meer duidelijkheid is.

Met vriendelijke groet,
Wietse
Door Meteonoord
Wietse schrijft:
Hallo allemaal,

Ik heb nu een rooster gemaakt wat vanaf morgen ingaat, waarbij ik mezelf heb ingeroosterd om het weerbericht te schrijven dat voor 9 uur op Hetweeractueel.nl verschijnt (dit betekend niet dat dit altijd het geval zal zijn, maar ter vervaning hebben we hier natuurlijk ook het weerbericht van Meteo Consult voor.).

De andere mogelijkheden heb ik vrijgelaten voor Johan & Jannes.

Klik [url=meteo-almelo.nl/images/Rooster weerbericht Hetweeractueel.nl.xls]hier[/url] voor rooster (gemaakt in Microsoft Excel).

Ik hoop dat er zo meer duidelijkheid is.

Met vriendelijke groet,
Wietse

Wietse,

De link werkt niet !

Bert J. van Bergen