Algemeen forum voor discussie over de website
Door weerzal
super voor de hwa en de leden rest mij 1 ding snel mijn gegevens online gaan zetten anders doe ik niet mee.

groet weerzal
:woohoo:
Door petergroeneveld
Hallo Weeramateurs,

We beginnen toch ook al wat professioneel te worden blijkt nu wel, daarom van harte gefeliciteerd met het bereiken van weer een nieuwe mijlpaal. Na een eerste samenwerking met MC, nu met het grote KNMI samen. Ze zien dus wel wat in ons, we zijn goed bezig!

Weeramateurs we moeten samen één zijn en niet tegen elkaar, elkaar helpen en niet elkaar bij wijze van spreken de grond in boren alleen dan staan we sterk. Per slot van rekening hebben zij, ons allen toch maar nodig om het doel te bereiken waar zij voor staan dus zonder ons gaat niets zo stel ik het maar.

In ieder geval hebben Luc en ook wij met zijn allen in ons korte bestaan al heel wat bereikt en zullen alleen maar beter worden door elkaar te helpen en te steunen! Wie weet wat de toekomst ons nog zal brengen.

Nogmaals proficiat allemaal en veel succes met jullie mooie hobby.
Door WSWijk
Hallo Allemaal,

Ik vind het prima hoor. Geef maar door aan het KNMI.

Over kosten voor de hobby en eventueel geld dat het opleverd aan HWA of MC of KNMI, zul je me niet snel horen. Niet omdat ik geld zat heb (was het maar zo!), maar simpelweg omdat ik de gegevens hier toch al heb.

Als ik zou willen dat anderen er niet aan kunnen komen, moet ik zelf de gegevens afschermen en geen weersite opzetten. Maar dat is juist waarvoor je het doet. Gegevens delen met anderen die geintereseerd zijn in het weer.

En mij maakt het dan niet uit of het een bezoeker op de site is, of HWA, KNMI of MC. Als ik het niet zou willen, kan ik simpelweg de knop omdraaien en geen gegevens meer aanleveren. Klaar...

Maar ik zie dit meer als een bevestiging dat het werk wat ik verricht met m'n weerstation / website gewaardeerd wordt. En dat is meer waard als een paar luttele euro's die gestort kunnen worden voor het gebruik van de gegevens.

Groeten

Theo

ps: Oh ja... mocht er nog iemand in een gulle bui zijn, dan zijn ze natuurlijk ALTIJD welkom om wat te storten. Zou graag m'n gegevens daarvoor ook verstrekken :woohoo:
Door Willy Peters
Hallo allemaal,

Ook ik stel mijn gegevens beschikbaar voor het KNMI. Mijn gegevens zijn voor iedereen toegankelijk. Ik stel het wel op prijs als iemand wat met mijn data wil doen dit aan mij kenbaar maakt.

groet,
Willy
Door eugel
Ook ik stel graag mijn gegevens ter beschikking aan de KNMI. Een link naar onze weerstations zal op hun site natuurlijk niet misplaatst zijn ;)

Groeten marcel.

weerstation Hengelo gld
Door Eckie76
Ook ik stel mijn data graag ter beschikking aan ons KNMI.
Een meeting met leden op zo'n rondleiding lijkt mij ook eens nuttig en leuk.
Door pjvanvelzen
Hallo allemaal.

Uitstekend initiatief wederom. Ik doe graag mee, zeker als dat bijdraagt aan klimatologisch onderzoek. Dagelijks kijk ik naar informatie die afkomstig is van het KNMI (bijv. pluim), dus daar wil ik best wat voor terugdoen!

Met vr. gr. Paul van Velzen
Nieuwerkerk ad IJssel (Veldenbuurt)
Door dlonink
Ik doe net een klein weekje mee op HWA, maar ik vind dit een mooi initiatief.

Ik doe mee.

Groeten,

Darko
Door paul1959
Vind de samenwerking een prima idee.

Alle initiatieven tbv nauwkeuriger voorspelling en statistieken is meegenomen!
  • 1
  • 8
  • 9
  • 10
  • 11
  • 12
  • 22