Is een optie alleen de mogelijkheden zijn nogal er beperkt waardoor dit momenteel even niet aan de orde is, ik moet immers de grafieken / live weer / e.d draaiend houden.
Voor de rest zit er goeie schot in, als het mee zit staat het weerstation de volgende maand op de pier!
Nog grotere maar beetje onzeker nieuws is:
Dat er 2 sponsoren zijn die de UV en Solar sensors willen sponsoren, deze week krijg ik hier definitief antwoord op

dus hopen dat dit door gaat.
Tevens ga ik morgen langs de PC winkel misschien dat die wat voor me kunnen betekenen, in dit geval zal het dan de Asus EE PC gaan worden.
Als alles zo door gaat kan het nog wel eens heel leuk gaan worden.
Ik ben niet alleen benieuwd naar de windmetingen, ook naar de temperaturen in de zomer en winter zullen spannend gaan worden, vooral in de winter als het gaat vriezen, want ik zit immers bij het water en die is in de winter nog gauw 10 graden, dus met beetje pech zou ik geen temperaturen halen die onder de 0.0 graden grens gaat liggen. In de zomer zou het geen probleem zijn gezien de temperaturen ook aan de kust de 30 graden kan halen.
De regenmetingen zullen beter worden, toch is en blijft het spannend want bij buien die een oostelijke richting hebben gaan meestal over de waddenzee, met geluk pak ik hier de volle bak van mee, maar ook buien die vanaf de waddenzee komen en boven land oplossen zal ik meerdere delen van mee krijgen wat natuurlijk er mooi is. Dan ga je al snel een heel ander beeld krijgen dan Holwerd Dorp zelf.
Natuurlijk hou ik jullie de komende dagen op de hoogte, als het mij morgen lukt om de EE PC op de kop te tikken zullen deze maand nog de gegevens vanaf de holwerder pier worden gedaan