Eckie76 schrijft:
Hallo Peter,
Als je HWA afsluit, terwijl je ingelogd bent, zou je de volgende keer gewoon weer ingelogd moeten zijn. Anders heeft de functie "afmelden" namelijk geen enkel doel.
Ik begrijp niet goed wat het probleem is. Waarom zou je dat willen bijvoorbeeld?
Groet Olaf
Hoi Olaf,
Het is ook helemaal geen groot probleem, kijk wat ik eigenlijk probeer duidelijk te maken is dat je op het forum van HWA kunt zien of iemand wel of niet online is namelijk aan het blokje online/offline maar wanneer iemand bv zijn computer of de browser afsluit zonder zich via het in-uitlogpaneeltje van HWA af te melden dan staat hij wel nog steeds ingelogd op het forum. Ook heb ik dit bij mij wel eens gemerkt dat ik soms nog van de vorige dag ingelogd sta terwijl ik al die tijd niet meer op het forum ben.
Nu is het vervelend als je een vraag hebt beantwoord van degene en je ziet dat degene nog online is maar dat die je niet terug beantwoord omdat hij ondertussen is gaan shoppen of what else. Dit natuurlijk als hij zich niet heeft afgemeld.
Bij andere sites waar ik ben ingelogd sluiten ze je automatisch af als je de browser of pc afsluit nadat je vergeten bent je op de reguliere manier uit te loggen.
Ook voor het inloggen hoef je bij vele sites alleen maar de eerste letter in te typen en vervolgens verschijnt je gebruikersnaam en wachtwoord vanzelf, tenminste als je Windows het hebt laten onthouden. Vertik me wel eens en moet het dan weer herhalen. Nu zullen velen wel zeggen dat ik lui ben, maar het is gewoon handiger vind ik.
Mijn vraag was eigenlijk of je dit ergens kan instellen in de browser of in Windows en misschien komt het wel door het inlogpaneeltje dat het gewoon niet mogelijk is op deze manier.
Maar zal in het vervolg proberen om het uitloggen op de reguliere manier gewoon niet te vergeten en voor het inloggen geduldig de gebruikersnaam en wachtwoord blijven invullen.
Probleem opgelost.