Algemeen forum voor discussie over de website
Door tinuz97
Ja balen,ik had geen vervoer lol.
Anders had ik mijn nieuwe canon spiegelreflex eens lekker kunnen testen.
Ben dus zeer benieuwd naar een verslagje met foto's !
Alvast bedankt,en allen een fijn weekend gewenst.
Door duck1966
Ondanks je negatieve reactie eerder Bert, toch bedankt voor de wens dat ieder vandaag een plezierige, en leerzame dag heeft.

groetjes ronald

www.weerstationteraar.nl
Door Meteonoord
duck1966 schrijft:
Ondanks je negatieve reactie eerder Bert, toch bedankt voor de wens dat ieder vandaag een plezierige, en leerzame dag heeft.

groetjes ronald

www.weerstationteraar.nl

Ach Ronald, ik sta nog steeds achter mijn mening van toen maar de meerderheid heeft besloten. Zoals in een democratisch land betaamt dien je je daar bij neer te leggen hetgeen ik ook heb gedaan maar ik blijf tegen de manier waarop.

Wel wil ik wel even opmerken dat mijn reactie's niet negatief waren maar anders als de meerderheid. Maar ja in Nederland moet je in een hokje zitten, nietwaar ?

Groet,

Bert
Door wsMaurik
Ook namens mij ierdereen een leerzame dag!
Aangezien ik vandaag naar Perth ga zal ik er ook niet zijn. Hoop dat het weer wat opknapt want het regent nu (1122u) in Maurik en dat zal in Wageningen (15km) niet veel beter zijn vrees ik.

Lijkt me handig als Ronald (en anderen) het verslag in een topic op HWA plaatst zodat iedereen er van kan genieten.
Door Eckie76
Meteonoord schrijft:
duck1966 schrijft:

groetjes ronald

www.weerstationteraar.nl

Ach Ronald, ik sta nog steeds achter mijn mening van toen maar de meerderheid heeft besloten. Zoals in een democratisch land betaamt dien je je daar bij neer te leggen hetgeen ik ook heb gedaan maar ik blijf tegen de manier waarop.

Wel wil ik wel even opmerken dat mijn reactie's niet negatief waren maar anders als de meerderheid. Maar ja in Nederland moet je in een hokje zitten, nietwaar ?

Groet,

Bert

Bert,

Ik wil je hier bijval geven, want in feite zou Emile Ratelband nog een voorbeeld kunnen nemen aan jouw onuitputtelijke bron van positieve energie die je hier in zo'n beetje elke topic opwekt.
Door Meteonoord
Eckie76 schrijft:
Bert,

Ik wil je hier bijval geven, want in feite zou Emile Ratelband nog een voorbeeld kunnen nemen aan jouw onuitputtelijke bron van positieve energie die je hier in zo'n beetje elke topic opwekt.

van Gaal zou zeggen :

Soms is zwijgen slimmer dan antwoorden.
Schijnbaar ben ik nu slimmer.

Hiermede ga ik weer over tot de orde van de dag.