Discussie forum over overige software. Voor vragen, specificaties, ervaringen etc..
Door wslangerak
Dat klopt. Het script zorgt ervoor dat je alleen de meteogram en de verwachtingen te zien krijgt, dus gestript van alle mogelijke overtollige zaken.
Plus dat je in deze vorm het uiterlijk kunt aanpassen aan je eigen site.

Maar als het script het nu nog niet doet vrees ik toch dat het aan je provider/geen PHP5 ligt...
Door wslangerak
Graag gedaan.

Misschien dat er nog iemand een ander idee heeft, ik weet tenslotte ook niet alles.

Ook een goed weekend!

Groeten,
Kees.
Door Wietse
@Ronnie, ik zou gewoon naar een andere aanbieder overstappen. This ook net wat je er voor over hebt, en dat bepaal je zelf.

Hier mijn resultaat: Klik!
Door Wietse
@Ronnie, misschien is het ook een optie dat als ik het bestand op mijn host zet met de weersverwachting voor Enschede, dat jij die dan iframed naar jouw website?

Tevens moet je even je url goed in je profiel invullen ;).
Door weerzoetermeer
@Baroman,

XS4ALL heeft geen php als je de webruimte gebruikt die je krijgt bij je ADSL abonnement. Als je een speciaal hosting abonnement hebt bij XS4ALL heb je dat wel.

Om te testen of je php tot je beschikking hebt op je server kan je de onderstaande link volgen en uitvoeren....je zal zien dat het niet werkt.

http://saratoga-weather.org/scripts.php#PHPTest

Gr.
Thierry
Door baroman
Wietse schrijft:
@Ronnie, misschien is het ook een optie dat als ik het bestand op mijn host zet met de weersverwachting voor Enschede, dat jij die dan iframed naar jouw website?

Tevens moet je even je url goed in je profiel invullen ;).

En hoe doe ik dat op je host??
Dit is computer-taal ik loop nu even naar beneden start mijn laptop op, dan ben ik ook nog aanwezig, ja lichamelijk het is niet altijd leuk om boven te zitten.

Groeten Ronnie..
Door gust
Hallo,

ik heb dit script inmiddels ook geinstalleerd.
Het script heeft schrijfrechten in de submap (yr.no/) cache nodig.
Daar word een xml bestand opgeslagen met de naam: "plaatsnaam".xml .

Ik kreeg in 1e instantie een pagina met alleen datum, en Yr.no logo.
Na toekennen van schrijfrechten op de cache map werkt 't.

groet,
Gust.
Door baroman
gust schrijft:
Hallo,

ik heb dit script inmiddels ook geinstalleerd.
Het script heeft schrijfrechten in de submap (yr.no/) cache nodig.
Daar word een xml bestand opgeslagen met de naam: "plaatsnaam".xml .

Ik kreeg in 1e instantie een pagina met alleen datum, en Yr.no logo.
Na toekennen van schrijfrechten op de cache map werkt 't.

groet,
Gust.

Het draait niet bij xs4all de profider, ik heb ook een submap met YR.NO maar hoe het nu verder gaat is mij onduidelijk.
  • 1
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • 15