Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door ballegooijen
Ik heb mij enige tijd geleden aangemeld als nieuw weerstation voor de website. Kan het zijn dat er een storing in het mailsysteem zit. Ik heb verschillende berichtjes gestuurd maar heb tot op heden nog geen reactie gekregen.

Groet,
Johan
Door Mike
Dit moet Luc (handmatig) doen, soms kan het even duren, Luc is een bezig bijtje ;)

Zeker bij langdurig mooi weer, dan ligt hij op het strand met een Piña Colada in zijn hand :laugh:

Gekkigheid, maar heb geduld, het gaat goedkomen.

Groeten, Mike.

Oja, misschien kan je even je "Onderwerp" aanpassen, er staat nu soring i.p.v sToring :blink:
Door ballegooijen
Oke,
dan wacht ik rustig af. Beloofd voor deze week in ieder geval weinig goeds. Er wordt n.l. heeeeeel mooi weer verwacht.
Door Luc
Hoi Johan,

Ik heb jouw weerstation gisteren toegevoegd. Heb je mijn mail terug niet gelezen.

@Mike: ik hou niet zo van Piña Colada, maar een biertje gaat er wel in. Met mooi weer is de kans groot dat ik in de tuin zit ;).

Gr,
Luc
Door ballegooijen
Luc,
Ik heb zojuist de toevoeging gezien, bedankt.
Een mail heb ik niet van je ontvangen.

en..... een biertje lust ik ook wel.

Groetjes,
Johan
Door Mike
Nou laten we dan een biertje nemen op jou toevoeging :silly:

Heb je toevallig ook nog gegevens ergens anders online staan? of alleen via HWA?
Door Luc
ballegooijen schrijft:
Een mail heb ik niet van je ontvangen.
Hmm, vreemd. Staat toch in de verzonden items op 31 mei 2010 11:04. Misschien in de spam terecht gekomen?