Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door SpeedyGJ
En dan bedoel ik alle mensen die gebruik maken van het Forum.
Ik kan me namelijk geen andere forum bedenken waar ze elkaar zo goed helpen, elk probleem die wordt geplaatst wordt wel op geantwoord en meestal wordt dit probleem ook verholpen.
Maar ook verder ingaande onderwerpen kan veel oplossingen bieden.
Ook het oplossen van storingen / Verwarmde regenmeter e.d zijn hier vol in aanbod, petje af voor iedereen!

Hopelijk zal dit nog lang door blijven gaan, Luc zal zeker weten trots zijn dat het forum zoveel wordt gebruikt, en niet alleen door onzin, volgens mij gaat 90% van de berichten over problemen en het oplossen ervan :D

Er hangt een leuke sfeer, dat is wel even anders geweest. Hopelijk blijven we dit zo vol houden, en met deze mensen zal dat vast wel lukken :)

Misschien wordt het ook eens tijd voor een HWA meeting, dat de mensen onder elkaar ook eens op deze manier elkaar leren kennen en misschien juist meer kennis kunnen opbouwen.

Ook het sneeuw project is aardig op stoom gekomen, meer mensen lijken hier interesse in te krijgen maar niet iedereen is zo handig met soldeerbouten e.d, natuurlijk komen er dan weer mensen aan die zeggen, laten we eens een dagje vrij maken om elkaar te helpen, waar vind je dat nog meer? :D

Hopelijk blijven we dit nog lang doen, en natuurlijk hopen we steeds meer kennis op te bouwen :)
Petje af voor iedereen!

Groetjes:
Gerrit-Jan Leunk
Weerstation Holwerd Pier
Door dualfoot
Ik ben hier dan nog maar 5 weken maar ik ben met open armen ontvangen.
Ook problemen die ik had werden snel opgelost, nu is het tijd dat ik eens andere mensen help!

Het is hier inderdaad zeker gezellig, niemand zeikt elkaar af en alleen maar positieve reacties.

Ga zo door!
Door dibasta
Deze site kan voor mij niet meer kapot, en er zijn me daar forumleden die nog meer als engelen geduld hebben, die hebben mij echt waanzinnig geholpen en nog word ik geholpen.
Soms schaam je je voor de vele vragen, maar ieder keer uit welke hoek dan ook word je fantastich geholpen!!!!

Ik heb nooit geweten dat deze hobby "vreselijk" mooi is, en met dit forum is het echt geweldig.

Sluit me zeker bij SpeedyGJ aan!!!

Groet,
Peter.
Door pb2rdf
Dank voor alle lof voor diegenen die het betreft.

Desondanks wil ik opmerken dat een weerstation opzetten 1 ding is.
Echter een goede voorbereiding is het halve werk.
Lees, leer eerst hoe en wat met het weer.
Met meer kennis doe je misschien betere keuzes en kan je gerichtere vragen stellen.
Bovenstaande is bedoeld als een goede raad.

Suc7 aan ieder mbt het weer en aanverwante zaken.

Peter
Door hanszzz
Sluit me zeker bij Speedy GJ aan

zonder deze mensen was ik hier nog tobberen erghuuu gezellig hier en altijd genoeg stof om te lezen

als alles goed en stabiel draait ook maar aanmelden met het weer update naar de site

grt hans
Door ws vreewijk
Ok Ik ben nog niet zo heel lang actief op Hwa maar ik vind ook dat het er lekker gemoedelijk aan toegaat.... ik kom ook op andere forums en daar is het soms wel raak

Als het hier dus nog drukker gaat worden dan zullen de mods soms corrigerend moeten optreden om dit zo te houden en moeten we daar begrip voor hebben.

Tip voor nieuw komers gebruik de zoekfunctie eens om eerdere artikelen te bestuderen.

Alle lof hoe het Hwa forum functioneerd en aan diegene die het ons mogelijk maken er gebruik van te maken.

gr Chris
Door SpeedyGJ
Het gaat inderdaad wel eens een verkeerde kant op maar gelukkig is dat niet altijd zo ;)
Maar ik bedoel het meer op de hulp die hier wordt gegeven, naast dit heb ik Weerwoord nog, maar daar krijg ik lang niet altijd antwoord op mijn vragen, iets wat ik hier dus wel krijg ;) daarom dus petje af voor iedereen :)
Door weatherservice
@ Speedy, helemaal akkoord!

HWA concept gewoon behouden!

p.s.: ik denk dat iedereen elkaar kan helpen, omdat het topic lang blijft hangen op de indexpagina. Dit is een positief element, want zo worden er niet nutteloos veel topics geopend. Daarnaast wordt alles goed in het oog gehouden door moderatoren en Luc.

Vanuit België stuur ik alvast een pluim
Door WSWijk
weatherservice schrijft:
@ Speedy, helemaal akkoord!

HWA concept gewoon behouden!

p.s.: ik denk dat iedereen elkaar kan helpen, omdat het topic lang blijft hangen op de indexpagina. Dit is een positief element, want zo worden er niet nutteloos veel topics geopend. Daarnaast wordt alles goed in het oog gehouden door moderatoren en Luc.

Vanuit België stuur ik alvast een pluim

Ben ik helemaal met jullie eens. Eigenlijk is dit dus een applaus voor jezelf... En voor iedereen die een ander helpt.

Ach, we moeten gewoon zo doorgaan, dan blijft het leuk, toch?

Groeten

Theo

oh ja... die pluim, hoeveel is die waard? :woohoo:

[spoiler]Dit is geen reklame, dit is uitleg van het pluimgrapje, kijk maar eens op http://www.pluimen.nl/[/spoiler]