Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
Door Snarf2000
GJ met z'n FREEWARE troep.

Maarja. die andere versies zijn ook niet bepaald gratis Kris.
Ik heb eerst ook nog zitten denken aan Artic v4.75, maar er toch maar van afgezien.
Ik ga voor Thonac v2011.8
Redelijk stabiel en ook nog in het nederlands.

Frans
Door forsurh
Ik ga voor zomer v2.0

Nadeel is wel dat ik die in Zuid Frankrijk zelf op moet halen. Ze sturen hem niet op.

Naja...Zaterdag maar es proberen :-b

LOL

Groeten,
Wisse
Door meteozwolle
forsurh schrijft:
Ik ga voor zomer v2.0

Nadeel is wel dat ik die in Zuid Frankrijk zelf op moet halen. Ze sturen hem niet op.

Naja...Zaterdag maar es proberen :-b

LOL

Groeten,
Wisse

Heb je wel een contract afgesloten dat je ook volgend jaar weer een versie upgrade kan krijgen ;-)
Door wslangerak
Mag ik jullie nog wel even wijzen op deze forumregel:

22. Er wordt geen ondersteuning geleverd op illegaal verkregen of gehackte software.

:laugh:
Door Overijse
Weet er al iemand waar de juiste versie van de zomer aangeschaft kan worden en/of geleverd kan krijgen op 17 augustus. Je zou er m'n toekomstige nog meer mee kunnen laten stralen die dag.:blush: :blush:

Grtz
Kris
Door weerstationhoogeloon
Van Harte Gefeliciteerd Kris!
Ik wens jullie samen een "lang zomers leven" toe, alleen dat kun je nergens aanschaffen of kopen, daar moet je zelf voor zorgen!!!

gr Remie
Door Luc
Overijse schrijft:
Weet er al iemand waar de juiste versie van de zomer aangeschaft kan worden en/of geleverd kan krijgen op 17 augustus. Je zou er m'n toekomstige nog meer mee kunnen laten stralen die dag.:blush: :blush:

Grtz
Kris
Begrijp ik het goed dat je de 17e gaat trouwen? In dat geval alvast van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van. Ik heb een nieuwe versie van de zomer in test staan, ik zal deze woensdag voor jullie online zetten :laugh:

Gr,
Luc
Door forsurh
Net terug uit Zuid Fankrijk om zomer v 2.0 te testen.

Drie weken daar gedraaid zonder een enkel probleem. Bij thuiskomst blijkt het hier niet te willen installeren ...

:silly: :woohoo:

Groeten,
Wisse
Door Overijse
Luc schrijft:
Overijse schrijft:

Grtz
Kris
Begrijp ik het goed dat je de 17e gaat trouwen? In dat geval alvast van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van. Ik heb een nieuwe versie van de zomer in test staan, ik zal deze woensdag voor jullie online zetten :laugh:

Gr,
Luc

Klopt als een bus Luc, ik ga me laten ringen. Zelfs met een beta1 versie van de zomer zullen we al gelukkig zijn die dag. :blush:

Grtz
Kris
Door Overijse
Het is gelukt de zomer is geinstalleerd, zonder jullie hulp zou het niet mogelijk geweest zijn.

Nu enkel dat belangrijk woord nog kunnen onthouden voor deze middag.

Grtz
Kris