Discussie forum over het weer, weerbericht, vooruitzichten etc
Door pb2rdf
De Friezen beginen al op te warmen, hoor ik.
Met al die modelberekeningen voor begin februari .....

Maar ja, als er een hogedrukgebied blijft hangen boven Finland, krijgen we hier al die Syberische lucht.

Nog even wachten tot aanstaande vrijdag ....

Peter
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Wat ik je Brom, Winter komt er echt niet meer, Ik doe nergens meer wat op uit , Tot nu toe zaten alle berekeningen er flink naast, Van mij mag het zo blijven , Op naar een Tropische Zomer met Hittegolven weer ;)

Mvg,

Martijn

Ws Coevorden
Door kees ws middelburg
Voor mijn hoeft het niet die koude maar ook de pluim geeft vorst op het menu voor volgende week :S
Bijlagen
ensemble_tt6_wageningen-4e04d377239d44236fb07fc6548fa8b2.gif
ensemble_tt6_wageningen-4e04d377239d44236fb07fc6548fa8b2.gif (13.08 KiB) 3599 keer bekeken
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Nu er in de diverse media gesproken wordt over een Koude inval volgende Week, Mis ik nu eigenlijk de berichten en de mooie Weerkaarten hier op het Forum de laatste dagen

Mvg,

Martijn Ws Coevorden
Door Pringelz
Laat die koude dagen maar komen, gezellig voor het vuur !

Groeten,

Wouter
Door Pringelz
Zo te zien zal het na komend weekend stevig kouder gaan worden, vooral snachts.
Door weatherservice
De nieuwe weerpluim van 26 januari 2012: best frisjes :)

[img]http://img684.imageshack.us/img684/3029/weerpluim26januari2012.png[/img]
Door jeroenzwart
Het heeft even geduurd, maar dan heb je ook wat! De luchtdrukverdeling de komende weken is in jaren niet meer zo winters geweest als nu wordt verwacht! Een zeer krachtig hogedrukgebied boven scandinavie en het westen van rusland bepaald de regie. Een blokkade die zomaar weken zou kunnen aanhouden en zo lang de positie zo westelijk blijft als nu berekend ook garant staat voor een lange vorstperiode die bij tijd en wijlen strenge tot misschien wel zeer strenge vorst gaat opleveren. Ik was met mijn vorige bericht eigenlijk ruim een week te vroeg. De warmte wilde ons nog even een laatste plaagstootje geven eer het definitief op te geven!;). Alvast veel winterplezier toegewenst!B)
Door SvenP
Vier dingen die nu door mijn kop spele:
:woohoo: :laugh: B)en weer :woohoo:
  • 1
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 11