Alles wat je niet kwijt kunt in een van de andere forums
teesee64 schrijft:
Dank iedereen voor het medeleven :laugh:

Op dit moment loopt het bezoekersaantal inderdaad fors op.

Heb veel te danken aan het extreme weer van de afgelopen tijd. Bij extreem weer stijgt het bezoekersaantal fors.

Pageviews staat op dit moment op 161.364 totaal.

Ik ben pas in mei 2011 begonnen met de teller op de website, dus het werkelijke aantal zal hoger liggen. Maar ik ga graag uit van de officiele cijfertjes, dus we houden het op 10.000.

Meeste bezoekers komen via google binnen en een flink aantal ook via HWA, dus ook HWA bedankt!!!

Groet,
Theo

Gebruik jij de statistische gegevens van je provider Theo?
Ik heb namelijk in het verleden wat andere programma's getest die allemaal foute gegevens weergaven.

Gr. Geert
Door teesee64
AenG schrijft:
Gebruik jij de statistische gegevens van je provider Theo?
Ik heb namelijk in het verleden wat andere programma's getest die allemaal foute gegevens weergaven.

Gr. Geert

Ik gebruikte 3 verschillende methoden.
de eerste is google analistics, de tweede is belstat en de derde is de geen die ik nu nog steeds gebruik en dat is een plugin voor Joomla, joomlawatch. http://www.codegravity.com/
Ik gebruik daarvan de betaalde versie.

Een paar maanden geleden heb ik alle tellers vergeleken en kwam er al snel achter dat joomlawatch de beste is voor mij. Belstat is ook accuraat, maar de gratis versie daarvan is volledig openbaar en dat is mi niet veilig genoeg omdat daar veel gevoelige info weg te halen is.

Google analistics gebruik ik ook nog steeds, eigenlijk meer als controle middel.

Ik gebruik dus niet de stats van de server. (heb een Dedicated VPS) Die kloppen idd vaak niet en geeft een vertekend beeld.

Het mooie van de betaalde versie van joomlawatch is dat je heel veel informatie kunt verzamelen en alles in mooie grafieken kunt bekijken. Zo kun je heel snel zien welke pagina's er wel en welke er minder bezocht worden.

Belangrijk is wel dat je je eigen IP adres uitsluit van de teller ;-)

Groet,
Theo
Ik merk dat de statistieken van mijn provider het meest kloppen, alleen gebruikt elke provider weer een ander programma.

Hier de statistieken van Webreus (mijn huidige website)

Hier geeft de gele kolom de echte aantal hits weer.
Bijlagen
webreus.JPG
webreus.JPG (18.91 KiB) 2997 keer bekeken
En hier de statistieken van Antagonist (mijn toekomstige website in opbouw).

Hier moet ik dus ook naar de gele kolom kijken. Het ziet er net weer iets anders uit. Ik heb Google ook een tijdje gebruikt maar merkte dat deze teveel hits liet zien. Maar het zou natuurlijk ook kunnnen dat mijn instellingen niet goed stonden. Daarom gebruik ik de laatste tijd alleen nog maar de Stats van de provider.

Merk je trouwens nog verschil tussen Joomlawatch en de Stats van je provider?
Bijlagen
antagonist.JPG
antagonist.JPG (29.29 KiB) 2997 keer bekeken
Door teesee64
AenG schrijft:
Ik merk dat de statistieken van mijn provider het meest kloppen, alleen gebruikt elke provider weer een ander programma.

Hier de statistieken van Webreus (mijn huidige website)

Hier geeft de gele kolom de echte aantal hits weer.

Stats van mijn server kunnen niet kloppen. Ik host veel plaatjes en bijvoorbeeld ook de banner uit mijn onderschrift hier op HWA. Iedere keer dat de banner opgevraagd wordt en ook de zaken die op andere websites included worden worden meegeteld in je stats van de server. Daarbij ook nog je eigen bezoeken aan je website.

Dus die tellers geven een vertekend beeld.

Ik wil graag de netto cijfertjes zien. Vandaar mijn keuze voor joomlawatch en google.

Groet,
theo
Door teesee64
Direct admin. Met AwStats

Wanneer ik naar die stats kijk, kom ik uit op een bezoekersaantal van 44.635
met 6.873.780 pageviews...

Ben optimist, maar deze cijfers zijn TE optimistisch ;-)

Groet,
Theo
teesee64 schrijft:
Direct admin. Met AwStats

Wanneer ik naar die stats kijk, kom ik uit op een bezoekersaantal van 44.635
met 6.873.780 pageviews...

Ben optimist, maar deze cijfers zijn TE optimistisch ;-)

Groet,
Theo

De aantal hits van je andere website worden er toch niet bijgeteld:)
Trouwens... leuke hobbyzolder en apparatuur.
Door teesee64
AenG schrijft:

:laugh: Nee die site staat los van het weerstation. (net als nog een stuk of wat andere)

Maar helaas is het nu te koud voor mn andere hobby. Moet die site overigens nodig eens updaten.

Groet,
Theo
teesee64 schrijft:
AenG schrijft:

:laugh: Nee die site staat los van het weerstation. (net als nog een stuk of wat andere)

Maar helaas is het nu te koud voor mn andere hobby. Moet die site overigens nodig eens updaten.

Groet,
Theo

Dan zal mijn kolomboormachine ook wel bij jou bekend zijn.

Bijlagen
P1020722.jpg
P1020722.jpg (45.58 KiB) 2997 keer bekeken