- 20 aug 2008, 21:51
Ik weet welke software er problemen gaf en ik ga alle weeramateurs met Virtual Weather Station benaderen om de nieuwste upload file te downloaden.
Kritische vragen moeten kunnen. Ik heb wel ervaren dat je kritische vragen zorgvuldig moet formuleren, zodat een ander zich niet aangevallen voelt.
Met andere woorden: bedenk eens hoe jezelf zou reageren als je de kritische vraag gesteld krijgt, zoals je die hebt opgesteld richting een ander..... op deze manier zul je dan geregeld de vraag iets anders formuleren (althans ik)
Tussen haakjes, er zitten vogens mij nog een paar stations met verdacht lage windsnelheden, zoals in mijn omgeving "Gouda". Het verschil is echter dan weer niet zo groot dat het persé niet klopt. Dat kan ook door de omstandigheden van dat station komen. Maar misschien zit het probleem van de wind in mph in meer stations. Ik heb er nog niet de vinger op kunnen leggen, maar nu jij weet welke type station / software op deze manier meldt, kan jij misschien gemakkelijker ontdekken of er meer problemen zijn, of dat het in z'n algemeenheid verder niet voorkomt.
Ik weet welke software er problemen gaf en ik ga alle weeramateurs met Virtual Weather Station benaderen om de nieuwste upload file te downloaden.
Maar terug naar het onderwerp, ik ben hartstikke blij dat de probleempjes getackeld zijn, vooral omdat mijn kritische vragen zo hier en daar wat irritatie opriepen.
Maar ik weet zeker dat ook die mensen nu tevreden zullen zijn op het resultaat !
Kritische vragen moeten kunnen. Ik heb wel ervaren dat je kritische vragen zorgvuldig moet formuleren, zodat een ander zich niet aangevallen voelt.
Met andere woorden: bedenk eens hoe jezelf zou reageren als je de kritische vraag gesteld krijgt, zoals je die hebt opgesteld richting een ander..... op deze manier zul je dan geregeld de vraag iets anders formuleren (althans ik)