- 07 dec 2008, 19:40
osjohn schrijft:
Hi John,
Eigenlijk maar één vraag :
Waar ligt het einde van de hobby/amateurisme en waar begint het zakelijke in dezen ?
Voor zover ik weet zijn wij amateur/hobbyisten, toch ?
Groet,
Bert J. van Bergen.
Ps Laten we nu even wachten op de reactie van MC, als je het artikel van vandaag hebt gelezen lijkt het mij duidelijk.
Ook het belang van Luc niet te vergeten, als webpagina bouwer is het toch noodzakelijk om je inkomsten te derven via advertenties en de een pagina op te zetten voor een speciale doelgroep het "weer" waarme hij de boer op kan en de pagina zo goed mogelijk te verhuren of verkopen.
Is daar iets mis mee ??? ik geloof van niet, het is zakelijk en voor de verkeersveiligheid vooruitstrevent waar ik zelf niets op tegen heb. Het is toch een gat in de markt en voor ons blijft het toch een site waarop je gratis je hobby kan vertonen die voor mij toch waardevol is.
Ik hoop ook voor jullie, als ik de div. websites bekijk is het toch geweldig om aan te zien hoeveel werk er is gedaan om zulke mooie pagina,s te aanschouwen van zowel het weer als omgeving waar echte kunststukken bij staan.
John van Os
Hi John,
Eigenlijk maar één vraag :
Waar ligt het einde van de hobby/amateurisme en waar begint het zakelijke in dezen ?
Voor zover ik weet zijn wij amateur/hobbyisten, toch ?
Groet,
Bert J. van Bergen.
Ps Laten we nu even wachten op de reactie van MC, als je het artikel van vandaag hebt gelezen lijkt het mij duidelijk.