petergroeneveld schrijft:
wvdkuil schrijft:
Zoals beloofd de verschillen tussen de bestelling in Duitsland en China:
Beide alleen de 4 sts electronica, dus geen oplader of USB.
1. Duitsland 5 dagen doorloop = 3 werkdagen besteld en in huis, prijs 62.61€
2. china besteld 8 januari vandaag laatste 2 onderdelen, 17 dagen doorloop = 13 werkdagen prijs 24,88€
Maar China levert 1 onderdeel, de nodeMCU zonder vastgezette pinnetjes waar de draadjes aan moeten.
En ik kan niet solderen, een soldeerbout is ook nog eens duurder dan een nieuwe bestelling
Als programmeur kan je direct je fouten herstellen en er gaat nooit iets kapot.
Met apparatuur in elkaar zetten heb ik dus altijd problemen.
Dus ik ga opnieuw de wachttijd in voor een volgend exemplaar van een andere leverancier, al betaald nu weer wachten.
Wim
Wim in een eerder eigen bericht met link naar Leuvenair.be staat in het boodschappenlijstje als tip dat je de gesoldeerde versie moest nemen. Maar dat had je waarschijnlijk niet gelezen. Wil het best wel voor je solderen is zo gebeurt alleen de afstand overbruggen is nog het enige.
Hallo WIm en Peter,
Ja lezen is ook niet altijd zo mijn sterkste punt, maar wat betreft solderen wil ik best tussen ons rijden in welke vorm dan ook, peter mee en bij jouw solderen of ik kom het printje ophalen en breng het naar Peter en breng het ook weer terug naar je Wim.
Waarom aangezien ik graag rij en zo ook beetje Wim tegemoet kom met een kleine service als dank voor de ontwikkelingen van het Template en al mijn "lastige" vragen.
Ook leuk om zo eens de mens erachter te zien.
Ik doe het graag en wil en hoef hier niks terug voor te hebben, de gezelligheid en iets terug doen is mij meer waard.
Heren Wim en Peter ik hoor het wel.
Groetjes,
Marcel.