Algemeen forum voor discussie over de website
Door Christian
Hallo,

Op 8 juli j.l. ontving ik onderstaand e-mailbericht. Hoe staat het daar nu mee, ik ben er wel nieuwsgierig naar nu ik het bericht weer tegenkwam.

Meteo Consult is enthousiast over het gebruik van jullie waarnemingen. Vooral de regionale omroepen vinden het erg leuk om nu en dan wat bijzondere gegevens te horen uit de regio.

Het verzoek daarom of we de waarnemingen uit de regio in beperkte vorm voor hun mogen presenteren op de weerpagina op hun website. Dit kan in de vorm van een plaatje met actuele temperaturen bijvoorbeeld. Voor jullie betekent dit wat meer gebruik van de waarnemingen en Meteo Consult kan de omroep wat extra service bieden. Een extra opbrengst wordt daarvoor overigens niet gevraagd van de omroepen.

We zouden het leuk vinden als jullie hieraan mee willen werken, maar willen het wel eerst aan jullie voorleggen. Daarom deze mail van Luc. Jullie kunnen hem persoonlijk laten weten wat jullie er van vinden. Op basis van de reacties zullen we beslissen of we het wel of niet zullen doen.
Door Luc
Hoi Christian,

Deze mail is naar alle deelnemers aan de samenwerking met Meteo Consult gestuurd uit de provincie Gelderland. Alle reacties waren positief. Dat heb ik ook aan Meteo Consult doorgegeven.

Meteo Consult gaat dit verder oppakken. Zodra ik meer weet, meld ik het jullie.
Ik zal Meteo Consult ook vragen om eventueel nieuws hieromtrent in dit topic te plaatsen.

Gr,
Luc
Door wthus
Mooi! Was ook wel benieuwd naar het het ermee ging.

OT: PS Luc, je moet de server even wat meer brandstof geven. Kom amper tot niet op HWA (net als weerwoord, die ligt ook op z'n gat).