Algemeen forum voor discussie over de website
Door brugje
Ik heb vandaag de storings melding proberen aan te zetten voor mijn station.
Heb "Go weerstation echtenerbrug storing aan" gestuurd naar 1008.
Krijg hier op een SMS met de tekst.
"Je krijgt geen storingsmeldingen meer voor weerstation Echtenerbrug"

Het was juist wel de bedoeling om storingsmeldingen te krijgen omdat weatherlink om de paar dagen connection lost for USB geeft (reeds in een ander topic)

Wat gaat hier niet goed.

Jan
Door wslangerak
Is het wel "weerstation echternerbrug"?

Ik moet namelijk gewoon "weer langerak" gebruiken:

"GO WEER LANGERAK STORING AAN"

Probeer anders eens UIT te zetten en kijk eens wat je dan als melding krijgt?

Overigens is het volgens mij zo dat als de timestamp van je datafile gewoon iedere 10 minuten ofzo verandert, je géén storingsmelding krijgt op het niet juist zijn van je data. Maar dat weet Luc beter.
Door brugje
Ik heb het nog even nagekeken maar heb "Go weer echtenerbrug storing aan" per SMS verstuurd. Dus zonder station. Ik wil dit aanzetten omdat bij die foutmelding er ook geen data meer wordt geupload voor weatherlink. Dus dan kan ik VirtualVP afsluiten en weer opstarten zodat alles weer normaal loopt.

Jan
Door Luc
brugje schrijft:
Ik heb het nog even nagekeken maar heb "Go weer echtenerbrug storing aan" per SMS verstuurd. Dus zonder station. Ik wil dit aanzetten omdat bij die foutmelding er ook geen data meer wordt geupload voor weatherlink. Dus dan kan ik VirtualVP afsluiten en weer opstarten zodat alles weer normaal loopt.

Jan
Het lijkt er inderdaad op dat je de goede aanvraag hebt verstuurd, maar deze is niet goed verwerkt. Ik heb dit gecorrigeerd en je krijgt vanaf nu een SMS zodra er meer dan 1 uur geen data meer wordt aangeleverd aan HWA.

Gr,
Luc