Algemeen forum voor discussie over de website
Door Mike
Ik lees net dat er in de Algemene forum regels nog staat: "Algemene Forumregels, deze gelden overal waar je post op deze website. Dus zowel in het forum als in de shoutbox!"

Maar er is helemaal geen shoutbox meer ;)
Niet zo een heel belangrijke aanpassing maar staat wel netter toch?
Door Eckie76
Mike schrijft:
Ik lees net dat er in de Algemene forum regels nog staat: "Algemene Forumregels, deze gelden overal waar je post op deze website. Dus zowel in het forum als in de shoutbox!"

Zo heel mooi zijn als die shoutbox er weer wél kwam, maar dat gaat volgens mij niet gebeuren.
De reden daarvoor is mij nog steeds niet duidelijk, wel de reden waarom er destijds ineens geen shoutbox meer was.
Ik blijf er nog steeds bij dat zoiets hier gewoon thuishoort. Er zijn toen wat problemen geweest met bepaalde reacties, maar wat meer open communicatie is hier wel gewenst.
Wat mij betreft gebeurt er hier echt veel te weinig.
Als angst voor "slechte reclame" nog steeds de hoofdreden is, dan vind ik dat maar een passieve instelling waar ik me totaal niet in kan vinden.

Zo, nu heb ik dat weer even gezegd, moest me toch even van de schouders :)
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Ik ben er ook voor om een shoutbox terug te laten komen hier op HWA

Mvg,

Martijn
Door weerzoetermeer
Mike schrijft:

Misschien komt hij wel weer terug....:)

Oeps...gevoelige snaar die shoutbox....;)

Nee even serieus. Deze discussie is al zo vaak langs geweest. Ik ben het met Olaf eens dat het meer leven in de brouwerij brengt echter was het probleem in de vorige box dat je als moderator maar erg weinig kon doen. Als dat nou zou kunnen veranderen lijkt mij dat er wel een box terug zou kunnen komen. Echter zal er wel iets op maat gemaakt moeten worden waarmee het dus beheersbaar is te houden.

Gr.
Thierry
Door Eckie76
Mee eens, het moet idd wel eenvoudig controleerbaar zijn om grapjassen en spammers te weren.
Shoutmix Pro lijkt me een hele goede optie. Makkelijk te bedienen vanuit de Frontend.