Algemeen forum voor discussie over de website
Door baroman
Hoi Martijn

Voorbij Deventer van het westen uit gezien houdt Nederland op met bestaan.:angry:
De westerlingen zeggen van niet maar het is echt zo, jammer:(

Maar hier in Enschede bijna het uiterste oosten van Nederland ligt al een sneeuwdek van 13 cm geweldig.

En Martijn hoe gaat het klussen voorspoedig?? geen tegenslagen hoop ik die heb je al gehad.

Groeten Ronnie..
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Goedenavond Ronnie,

Ja daar lijkt het wel op ja wat je zegt, Het is natuurlijk interessant nieuws als de randstad plat ligt door het Weer,Dan enkele plaatsen in het Oosten, Maar goed.

Misschien krijg je in Enschede nog wat mee vanavond van het Sneeuwfront,Het trekt naar Duitsland weg en zo te zien krijg je er nog wat van mee.

Off topic: (Klussen zit een beetje in de dip nu na 3 weken...Pfffff,Gister groot fiasco met behangen :S ,komt nu vrijdag een professional voor die ik gistermiddag na het fiasco meteen maar heb gebeld,Verder gaat het goed.Morgen plaatsing keuken)

Mvg,

Martijn
Door baroman
Ha die Martijn

Het sneeuwt hier al aardig ik heb al 14 cm sneeuwdek.
Wanneer ga je over naar je nieuwe stekje:laugh:
En lukt het een beetje of heb je hulp?
En doe kalm aan vooral met de feestdagen.
;)
Ronnie..
Hier nog steeds geen verse Sneeuwval,misschien later op de avond nog een klein staartje,maar het meest trekt via jou kant naar Duitsland zo te zien.

Dat ik er in trek wordt pas volgend jaar,(kan ik nu makkelijk zeggen nu het jaar bijna om is.he he)Inderdaad met de feestdagen niets doen in de woning.Heb er af en toe wel ff hulp mij maar merendeels ben ik alleen aan het buffelen daar.

Mvg,

Martijn
Door baroman
Jo Martijn

Het laatste restje sneeuw trekt nu naar Duitsland weg jammer ik had 60 cm besteld.
En heb nu naar schating 15 a 16 cm, als er zo`n winter als die van 1963 dan is Holland in last en kunnen we geen kant meer uit of op.
Eigelijk jammer dat donderdag een dooi aanval probeert roet in het ijs te gooien
maar ik zie het nog niet zitten dat deze doorzet.
Maar een witte kerst hebben we al te pakken, het moet wel heel gek gaan dat alle sneeuw voor de feestdagen verdwenen is, ja mischien (warm water regen)

Nu ik eigelijk zo rustig alleen in de woonkamer zit, en de rest van de familie naar de bioscoop is Harry Potter te kijken, heb ik alle rust om even wat meer te typen dan ik normaal doe. Nederland staat al gauw buitenspel al met 3 cm sneeuw loopt alles al vast lange files en om over de NS of Pro-rail maar niet te spreken we hebben zoutgebrek bij de akzo in Hengelo maken ze overuren. Maar we halen nu zout uit Egypte sterker geconsentreerd en met een hoge zoutgehalte ik of liever gezecht wij laten ons verassen maar goed wij mensen zijn ook niet echt wat gewend qua weer en of het nu warm of koud is we mekkeren altijd.
Ik vindt dit een geweldige en gezellige tijd en met enkele cm sneeuw erbij geweldig een witte kerst willen we ja allemaal, maar goed we willen er geen last mee hebben als we vrij zijn of thuis zitten dan mag elk weertype voorbij vliegen maar o wee als we de weg op moeten!!

Na een lang verhaal even terugkomend op je huis.
Ja zo gaat het altijd, maar goed dan heb je ook eer van je werk:) .

Fijne feestdagen en een goed begin van 2011 en de jaren daarna ook.

Ronnie..
Door Snarf2000
Wat zijn julie allemaal bofkonten met al die sneeuw.
Hier in het Noord-Westen ligt amper 1 cm.
Van mij mag er hier een pak van 45 cm vallen zoals in maart 2005
Heerlijk was dat.
Ok, er moest 1 snipperdag aan te pas komen omdat ik 's morgens niet van het erf afkon en de straat daarbij ook niet geveegd/gestrooit word door de gemeente.
Maar de volgende dag kon ieder weer met gemak naar zijn werk.
Maar ja, het is hier gelukkig ook niet zo druk op de wegen.
Als er voor Leeuwarden 100 auto's staan, praten wij al over een file.:woohoo:

Schuif alles maar naar het noorden toe.

Afbeelding

Frans
Hier afgelopen nacht 2 a 3 cm verse sneeuw bijgevallen,dus klein staartje meegehad nog van de bui van gister.

Fijne feestdagen en een goed begin van 2011 en de jaren daarna ook.

Ronnie..

Dankjewel Ronnie.

En ik wens jou ook hetzelfde terug,

Mvg,

Martijn