Algemeen forum voor discussie over de website
Door Wietse
Ook vanuit Almelo iedereen een gelukkig en vooral gezond nieuw jaar toegewenst.
Nog wel even een opmerking over het temperatuur animatie kaartje, namelijk de animatie wordt maar één keer 'afgespeeld' en in de animatie zitten 'maar' drie kaartjes verwerkt. Dacht eerst dat dit voorheen zes kaartjes waren.

Groeten,
Wietse
Door blixie
Luc en familie, ik wens jullie een gezond 2011 toe.

Ook de leden en gasten van HWA wil ik een goed 2011 wensen en wil graag de mensen die mij, en alle anderen ,zo behulpzaam zijn geweest extra bedanken.

Bert

Meteo Hoogeveen
Door Weerstation Kaatsheuvel
Hoi Luc,
Veel succes met de bouw van je toekomstige woning.
Ik wens jou en je gezin het allerbeste wat je een mens kunt wensen voor 2011.
Groet,
Hans
;)
Door Willy Peters
nolversteeg schrijft:
Hallo Luc,

Supper opzet van alle kanten, hier gaat het iets minder en is het heel dubbel doordat mijn vrouw op sterven ligt. Maar voor jouw en en je gezin en HWA een succesvol 2011 , op alle fronten, ik blijf op de zijlijn alles doen wat mogelijk is om de zaak in de lucht te houden.

Groeten Nol.
www.nolversteeg.nl

Lees ik dit goed Nol? Dan wil ik jou en je familie de komende tijd erg veel sterkte toewensen, dat zul je nodig hebben.

Willy

meteo wijchen
Door petergroeneveld
Willy Peters schrijft:
nolversteeg schrijft:
Hallo Luc,

Supper opzet van alle kanten, hier gaat het iets minder en is het heel dubbel doordat mijn vrouw op sterven ligt. Maar voor jouw en en je gezin en HWA een succesvol 2011 , op alle fronten, ik blijf op de zijlijn alles doen wat mogelijk is om de zaak in de lucht te houden.

Groeten Nol.
www.nolversteeg.nl

Lees ik dit goed Nol? Dan wil ik jou en je familie de komende tijd erg veel sterkte toewensen, dat zul je nodig hebben.

Willy

meteo wijchen

Nol, ik sluit me geheel bij Willy aan.

Peter.
Door Weerstation Kaatsheuvel
Goede morgen,
Heel veel sterkte Nol.
Groet,
Hans
Door kees ws middelburg
Heel veel sterkte oe gewenst Nol de komende tijd

Grt Kees V
Door WEERSTATION KLAZIENAVEEN
Nol en verdere familie,

Heel veel Sterkte gewenst in deze moeilijke tijd.

Martijn
Door weerstationhoogeloon
Nol en familie,

Nogmaals sterkte in deze moeilijke tijd..... Je had me al middels pm op de hoogte gebracht, maar toch... woorden schieten weer te kort.

@Luc en familie, heel veel succes met de bouw van jullie nieuwe woning, het zal een druk jaar worden.

gr. Remie
Door reitsma1960
Hoi Luc en Nol,

Luc,
Mooie plannen en spannend jaartje dus.......bouwen...... verhuizen...
Mooi man! Heel veel succes met alles en natuurlijk de beste wensen alvast voor 2011.

Nol,
Ik ken je alleen van het forum, maar zoiets lezen doet je wat. We leven met elkaar mee hier.
Veel sterkte voor jou en je familie!

Groet,
Oebel