Algemeen forum voor discussie over de website
Door nitrx
Ik ben een beetje aan het spelen geweest met een tool voor het maken van een android app.

De app staat niet op google play store/ android market daarom zullen bepaalde restricties op sommige android apparaten uitgezet moeten worden voor de installatie (de app is overigens veilig en zonder ads), vergeet eventuele restricties niet weer aan te zetten na de installtie. De app installer (apk) zit in de zipfile.

Ik heb een temperatuurkaart en neerslagkaart in de app plus feeds van 4 provincies met alle stationsgegevens toegevoegd, er zitten wat verminkte gegevens in de uitvoer van deze feed en weet niet waardoor dat komt het is dan ook een beta B)

Voorts zijn berichten van het forum te lezen. Het is een limited edition er kunnen maximaal 500 apps ge-installeerd worden.

Na mijn vakantie zal ik kijken of ik het kan optimaliseren, het is met name om een idee te krijgen wat er met een app kan.

screenhot hmm de zip kan ik niet bijvoeven is te groot komt een downloadlink :unsure:

App is hier dus te downloaden (zip bestand bevat de apk) http://www.apeldoorn.tk/weer/cumulus/weeractueelapp.zip
Bijlagen
hw.jpg
hw.jpg (44.01 KiB) 4081 keer bekeken
Door Mike
Ik heb de app. zojuist op de tablet gezet (android v4.0), hij werkt goed, netjes gedaan.

Kan wat moois gaan worden :)

Groeten, Mike.
Door Overijse
@nitrx

Werkt op HTC wildfire android 2.2.1. Super werk, nu nog de andere provincies erbij.

Thx voor de app

Grtz
Kris
Door nitrx
Overijse schrijft:
@nitrx

Werkt op HTC wildfire android 2.2.1. Super werk, nu nog de andere provincies erbij.

Thx voor de app

Grtz
Kris

Bedankt voor de feedback, de bedoeling is dat alle provincies, ook België erin komen (ik zag dat ik België verkeerd gespeld had in de app..) duurt nog wel zeker meer dan 2 weken want ik ga morgen de koffers pakken en naar de warmte.B)

Ron

NB vergeet niet om de referesh knop afentoe te gebruiken voor het ophalen van de plaatsgegevens, er zit overigens altijd enig tijdsverschil tussen.
Door weerzal
Het is me nog niet gelukt om de app zichtbaar te krijgen.
Maar het screen-shot ziet er al goed uit.

Groet Rob.
Door nitrx
weerzal schrijft:
Het is me nog niet gelukt om de app zichtbaar te krijgen.
Maar het screen-shot ziet er al goed uit.

Groet Rob.

Dat is vreemd welke android versie heb je ?

Binnenkort komt er een nieuwe versie uit waarbij enkele problemen zijn verholpen en alle provincies met plaatsen beschikbaar zijn ook België.

Ron