Algemeen forum voor discussie over de website
Door poldeleeuw
Ik zie nu juist dat mijn station uit de lijst is gehaald van weerstations België. Ik had onlangs Luc een berichtje getuurd om mijn uitvoer link aan te passen maar dit duurt precies erg lang. Moet ik nu een nieuwe aanvraag indienen of komt die nog terug als die link aangepast is?
Door jorissynaeve
Luc is op verlof dus vermoedelijk zal hij pas binnenkort zijn emails opnieuw lezen. Maar ik vermoed dat er hier wel moderators zijn die jouw probleem kunnen oplossen.
Door Overijse
poldeleeuw schrijft:
Ik zie nu juist dat mijn station uit de lijst is gehaald van weerstations België. Ik had onlangs Luc een berichtje getuurd om mijn uitvoer link aan te passen maar dit duurt precies erg lang. Moet ik nu een nieuwe aanvraag indienen of komt die nog terug als die link aangepast is?

Je moet geen nieuwe aanvraag indienen, eenmaal Luc uit verlof is zal hij je vraag wel behandelen. Enkel Luc kan je uploadlink wijzigen dacht ik, ff geduld.
Door pdw112
Misschien een optie om de deelnemers zelf hun eigen link te laten wijzigen in de pagina waar je ook je weerstation gegevens kan aanpassen.
Nu komt alles op Luc zijn schouders en als die op vakantie is of het erg druk heeft moet je meestal lang wachten.
Door meer4us
Ik vindt ook persoonlijk dat we onze linkgegevens zelf moeten kunnen aanpassen bij hetweeractueel, dat zou voor iedereen minder werk zijn en alle gegevens blijven up-to-date.
Door Overijse
meer4us schrijft:
Ik vindt ook persoonlijk dat we onze linkgegevens zelf moeten kunnen aanpassen bij hetweeractueel, dat zou voor iedereen minder werk zijn en alle gegevens blijven up-to-date.

Lijkt me een schitterend idee, heb Luc een extra verwijzing naar dit topic gegeven. Wie weet komt er iets uit de bus.

Grtz
Kris
Door Luc
Het klopt dat de upload locatie alleen door mij kan worden aangepast. Daar is ook een reden voor.

Heel veel weeramateurs weten niet wat de exacte url moet zijn. Vaak krijg ik alleen een domeinnaam door. Bij het aanmelden van een nieuw weerstation, moet ik vaak zoeken naar de file. Niet alle weeramateurs hebben voldoende kennis van internet/websites en de bijbehorende terminologieën. Om fouten te voorkomen hou ik die aanpassing daarom centraal.

Ik zal wel proberen deze functionaliteit ook toegankelijk te maken voor moderators. Dan ligt dat niet alleen bij mij. Nu moet ik dat nog rechtstreeks in de database aanpassen.

Overigens probeer ik wijzigingen in de uploadlocatie altijd met spoed op te pakken. Dat lukt meestal ook, behalve de afgelopen weken toen ik vakantie aan het vieren was.

Gr,
Luc
Door meer4us
Veel weeramateurs weten niet wat de exacte url is dat het weeractueel gebruikt, dat klopt, maar voor diegene die dat het dan wel weten is het handig om die dan ook snel zelf te kunnen aanpassen voor als ze iets veranderen aan hun systeem, zodat hun gegevens bij HWA niet uit de lucht gaan.

gr.
Wim