Algemeen forum voor discussie over de website
Door jschoonh
Dag Luc en alle H.W.A-ers,

Toen ik de eerste keer hier terecht kwam heb ik mij verbaast over de hoeveelheid weeramateurs en het centrum daar van, H.W.A. Helaas kan / mag ik niet “echt” meedoen omdat mijn locatie een slordige 3500 KM’s buiten Nederland ligt.
Na een mailtje dat H.W.A 5 jaar bestaat eens aan het speuren geweest over het ontstaan ervan. Nou Luc, soms hoor je over uit de hand gelopen hobby’s maar dit slaat alles. Geweldig en nog mooier dat na alle belangstelling het een niet commerciële amateur site is gebleven.
Ik had je / jullie elders al gefeliciteerd, maar wil dat hier nog een keer doen, dit is behoorlijk uniek.

Jaap
Door weerstationheist
Luc,
niet alleen HWA viert binnenkort zijn 5de verjaardag maar ook mijn eigenste Kust Weerstationheist.be vier in mei 2013 zijn 5de verjaardag.
Sedert het begin ben ik erbij (28/7/2008) of zoals ze zeggen in Belgie: een ancien.
Ik kocht mijn weerstation bij Dick en wist "van toeten noch blazen" m.a.w. ik wist van niks. Dankzij HWA en de persoonlijke inzet van Luc is het weerstationheist.be een succes. Meer nog... de kans zit er dik in dat mijn weerstation een deel uitmaakt van het gemeentelijk patrimonium en de gemeente Knokke-Heist zal instaan tot de aankoop van een Davis Vantage Pro 2 plus plus accessoires.
Dit was zeker niet mogelijk zonder de steun van HetWeerActueel, Luc en alle aansloten weerstations.
Luc, als ge er nog 5 jaar (om te beginnen) bijdoet doe ik dat ook.

mvg Bob www.weerstationheist.be