- 14 dec 2008, 12:34
Jongens, kunnen we het nog een beetje gezellig en informatief houden op HWA?! :blink: :unsure:
Wat bedoel je nu toch met dat 'autorisatie'? Dat je die data voor niets kan krijgen, door jouw aanlevering aan HWA c.q. MC?
Met alle respect beste Bert, maar je bent het grootste deel van de dag offline. Deze discussie is al erg oud, maar nu is het toch hoogste tijd dit op jouw uitlatingen in te laten haken.
Van alle stations in Limburg ben jij verreweg het minst actueel en dat terwijl jij wel de hoogste eisen stelt. Ik krijg daar een erg dubbel gevoel bij.
krijg hier ook een dubbel gevoel bij om als Moderator toch een weer amateur weer persoonlijk ana te spreken, doe dit dan via PM zoals jullie willen.
Vindt dit toch wel weer zeer persoonlijk hoor.
Stil zwijgende wsp
Marcel,
Jongens, kunnen we het nog een beetje gezellig en informatief houden op HWA?! :blink: :unsure:
Hi Olaf,
In het verlengde van onze contacten uit het verleden zal ik ook nog reageren per mail.
Een moderator moet naar mijn bescheiden mening zijn neutraliteit bewaren en de reacties vandaag van jou zijn nu niet geheel als neutraal te beschouwen. Ik vind dit eigenlijk wat te veel overtrokken.
Bert, wie zware ( en vaak niet erg leuk gebrachte ) kritiek uit, moet ook bereid zijn scherpe kritiek te incasseren.
Je wilt niet dat er in persoon wordt aangevallen, op zich wel te billijken, maar herlees je reacties eens. Is dit niet te persoonlijk ? Kan hier ook persoonlijk belang spelen ? Uiteindelijk heb je zelf ook meerdere weerstations in het mooie Limburg.
Onze weerstations liggen mijlenver uit elkaar en hebben niets met elkaar gemeen. Zoals je weet, is het een pure hobby van mij, niets meer en niets minder. Ik doe het samen met mijn collega voor een select groepje in de regio Roermond. We hebben een dankbare groep bezoekers, that's it.
Laat duidelijk zijn, dat gezien onze privé contacten, ik jou niet in persoon aanval anders waren die contacten er ook niet meer ! Je weet ook dat ik ook wel een voorstander ben van een wat strakkere leiding.
Dat zie ik ook niet als een persoonlijke aanval Bert en wat dat laatste betreft; het moet gaan over onze hobby, en niet ontaarden in één grote puinhoop waarin mensen elkaar over en weer in de haren vliegen.
Nogmaals, succes in je nieuwe hoedanigheid !
Ja bedankt, zal ik best nodig hebben![]()
Groet,
Bert J. van Bergen