Algemeen forum voor discussie over de website
Door Efjee
Hallo,
Ik weet niet wat er is veranderd, maar in mijn gegevens op de harde schijf vanwaar ik upload heb ik verschillende bestanden met een rood kruis staan, heeft iemand een idee hierover?

Groet,
Efjee
Door Eckie76
Efjee schrijft:
Hallo,
Ik weet niet wat er is veranderd, maar in mijn gegevens op de harde schijf vanwaar ik upload heb ik verschillende bestanden met een rood kruis staan, heeft iemand een idee hierover?

Groet,
Efjee

Waarover heb je het eigenlijk? "Gegevens op de harde schijf waarvan ik upload"?

Kan je iets duidelijker aangeven waarover je het hebt.
:blink:
Verschillende bestanden met een rood kruis. Bedoel je in de map WSWin/html?
Bij mij staan daar wel rode kruizen, wanneer deze bestanden automatisch ververst worden door WS Win. Handig om te zien welke bestanden er dan ook worden geupload.

Ik las ergens anders dat je Minidisplay niet ververst wordt.

Heb je het volgende in WS Win nagelopen: Internet, Aanpassingen, tabblad Grafieken. Daar staat een optie: Maak miniweergave aan in opnamemodus.
Die moet aangevinkt staan.

Groet Olaf
Door Efjee
Kan je iets duidelijker aangeven waarover je het hebt.
:blink:
Verschillende bestanden met een rood kruis. Bedoel je in de map WSWin/html?
Bij mij staan daar wel rode kruizen, wanneer deze bestanden automatisch ververst worden door WS Win. Handig om te zien welke bestanden er dan ook worden geupload.

Ik las ergens anders dat je Minidisplay niet ververst wordt.

Heb je het volgende in WS Win nagelopen: Internet, Aanpassingen, tabblad Grafieken. Daar staat een optie: Maak miniweergave aan in opnamemodus.
Die moet aangevinkt staan.

Groet Olaf[/quote]

Olaf,

Ja ik bedoel dus de bestanden in wswin/html, maar ik heb die rode kruizen nooit eerder gezien. in de bijlage heb ik een printscreen gemaakt.( dit lukt krijg een foutmelding dat het bestand te groot is)

Tav. de Minidisplay die is bij mij wel aangevinkt( Maak miniweergave aan in opnamemodus) echter ik heb iets anders uit of aan gevinkt, want om de zoveel tijd flikkert het beeld en zie ik alle data die ververst wordt, hier had ik voorheen geen last van. Ik weet echter niet meer wat ik heb gedaan.:(
Door Eckie76
Dan heb je iets geactiveerd, waardoor screenshots van grafieken gemaakt worden. Dat is op zich geen fout, maar een algemeen "probleem" van WS Win.
Hierover heb ik al hele lange dicussies gevolgd op www.wetterfreaks.de.
Je zou WS Win op een gekoppelde pc in een klein netwerk kunnen laten draaien, doe ik ook, dan heb je daar geen last meer van.
Ik vermoed dat je de aktuell.gif hebt geactiveerd en eventueel diverse dag/week/maandgrafieken.
Door eugel
nare eigenschap is dat van WSWIN, hij maakt gewoon gebruik van printscreen. daarom schittert er van alles door je scherm. vind dit wel jammer van wswin. Heb hier wswin draaien op een eigen server, kan dan ook geen update`s maken van actuele grafieken. je scherm moet dan aanstaan anders werkt het niet. Hoop dat er ooit nog een server editie uitkomt van wswin. gezien de nadelen van dit weerprogramma blijf ik het ten (volle) tevredenheid gebruiken.

Groeten Marcel.
Door Efjee
Eckie76 schrijft:
Dan heb je iets geactiveerd, waardoor screenshots van grafieken gemaakt worden. Dat is op zich geen fout, maar een algemeen "probleem" van WS Win.
Hierover heb ik al hele lange dicussies gevolgd op www.wetterfreaks.de.
Je zou WS Win op een gekoppelde pc in een klein netwerk kunnen laten draaien, doe ik ook, dan heb je daar geen last meer van.
Ik vermoed dat je de aktuell.gif hebt geactiveerd en eventueel diverse dag/week/maandgrafieken.

Olaf,
Wat bedoel je met "gekoppelde pc in een klein netwerk kunnen laten draaien, doe ik ook, dan heb je daar geen last meer van."???
Hoe kan ik dat doen?

gr,
Efjee
Door Eckie76
Hallo Efjee,

daarmee bedoel ik, dat je je software en station aan een andere pc koppelt, dan die waarmee je het meeste werkt.