Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
hjr schrijft:
ik ben gewoon benieuwd wie Luc is (beheerder of zo?) en of er geld verdiend wordt met deze site en zo ja waar dat geld heen gaat.

dank voor het begrip :)

Dat moet je aan Luc zelf vragen.
Door lightningchaser
dit topic ging dacht ik over een opfrissing van de layout. Wat mij betreft niet nodig ik vind 'm nog steeds mooi.
Door nolversteeg
Heren ,Heren,

Blijf eens bij de les, dit is een hobby.hou je daar aan of ga dan ergens anders spelen, zo wordt het plezier van andere weeramateurs gruwelijk verpest.

groeten Nol
Door wsp
nolversteeg schrijft:
Heren ,Heren,

Blijf eens bij de les, dit is een hobby.hou je daar aan of ga dan ergens anders spelen, zo wordt het plezier van andere weeramateurs gruwelijk verpest.

groeten Nol

Hallo Nol,

Beetje kort door de bocht, men mag toch wel een mening hebben over iets en moet toch mogelijk kunnen zijn om deze te ventileren.
Helaas zoals ik al eerder schreef, bepaalde thema's mag je door sommige amateurs niet aan halen, jammer.

Iedereen weet ook dat ik wel eens aanvaringen heb over bepaalde ideeën, ook zo met Olaf, maar dan nog zal ik hem over dit topic niet aan vallen, het is zijn mening en daar kunnen we het over hebben en of het nu de zin bederft bij andere weer amateurs denk ik niet zo.