Algemeen forum voor discussie over de website
Door wthus
Luc schrijft:
We moeten ergens beginnen! Heb je al opmerkingen?

Nope!

Wel ben ik benieuwd hoe je aan die 10-min gemiddelden komt, die worden toch niet direct meegesteurd door iedereen of wel? (elke software kan voor die gemiddelden anders ingesteld worden, de een op 10min of zelfs op 60min gemiddelden).
Door Ronados
*HWA beheer taal* Zet de straal maar es op 300 :) Misschien dat 250 ook nog kan. *einde HWA beheer taal*
Door Luc
Post even hier het resultaat voor 300. (ik heb mijn development server nog niet opnieuw opgetuigd, dus ik kan het niet anders testen dan live)
Door wthus
Zeer verhelderende taal ;)

PS, wat wel opvalt zijn die hoge windsnelheden net in het zuidelijk deel van Belgie, klopt dat?
Door Luc
[url]Wel ben ik benieuwd hoe je aan die 10-min gemiddelden komt, die worden toch niet direct meegesteurd door iedereen of wel? (elke software kan voor die gemiddelden anders ingesteld worden, de een op 10min of zelfs op 60min gemiddelden).[/url]

Jawel hoor, voor elk type software hebben we een tag gevonden die de 10 minuten gemiddelde kan weergeven. Deze hebben we dus ook gebruikt.
Door wslangerak
Ziet er goed uit! Wat een klus weer zeg...

Ehm... als je benieuwd bent naar een animatie:

http://86.91.9.221:8090/anim.html

Je kan onderaan de refreshrate veranderen hoor. 't Ziet er een beetje typisch uit, komt waarschijnlijk omdat je er nog mee bezig bent.

Succes verder. Enne... 't Waait hier :S
Door Luc
wslangerak schrijft:
Ziet er goed uit! Wat een klus weer zeg...

Ehm... als je benieuwd bent naar een animatie:

http://86.91.9.221:8090/anim.html

Je kan onderaan de refreshrate veranderen hoor. 't Ziet er een beetje typisch uit, komt waarschijnlijk omdat je er nog mee bezig bent.

Succes verder. Enne... 't Waait hier :S

Leuk initiatief om te bewaren zo.
Door Luc
Ronados schrijft:
dit is straal 300, miss dat 250 mooier lijkt.

Je ziet duidelijk dat de afwijking meer worden afgevlakt als de straal groter. Nadeel is wel dat de hogere waardes ook afgevlakt worden. Het dus dus een zaak om veel te testen met steeds een verschillende straal. Voor de temperatuur was 180 de beste straal. Voor de wind zal die hoger moeten zijn, omdat de wind een grilliger karakter heeft. Ik zou inzetten of 230.

Kun je dat eens proberen?