Algemeen forum voor discussie over de website
Door Eckie76
Het is heel zeker een hele klus om te modereren en ik heb daarvoor alleen maar waardering en respect.

Het hoeft geen tweede Weerwoord te worden uiteraard, ieder product moet ook uniek blijven immers.
Maar het "het weer-gehalte" ontbreekt naar mijn smaak echt.
Zoals ook John al aangeeft: Het gaat voornamelijk om eigen websites bouwen en de software.
Natuurlijk is zo'n technisch forum prachtig en ook weer uniek op zijn manier, maar er moet ook meer plaats (en vooral animo) komen voor waar het uiteindelijk allemaal om gaat: het weer.
Door Wietse
Hallo allemaal,

Ik meende trouwens een tijdje terug gelezen te hebben dat Luc de homepage zoiezo nog wou veranderen.
Misschien is het dan een leuke optie om inderdaad de weerflits erbij te plaatsen + natuurlijk de nieuwe dingen en indeling op de hoofdpagina.
Ik ben inderdaad geen voorstander van een shoutbox zoals die in het verleden op deze site stond. Helaas is gebleken dat 'het weer' daarin niet een hoofdrol speelde.

Het forum heeft zich ontwikkeld richting de technische kant van weerstations. Zoals door eckie aangegeven is dat weer uniek in het 'weer wereldje'. Op het forum wordt door middel van categorieën richting gegeven. Hoe deze ingevuld worden, hangt af van de berichten die daar door bezoekers in gepost worden. In de categorie 'Het weer' wordt inderdaad weinig gepost.

Ook van mij mag er meer over het weer 'gepraat' worden. Echter daar zijn ook andere goede fora voor zoals weerwoord.be, die ik niet wil beconcurreren. En ik wil al zeker niet de plaats innemen dat forum. Sterker nog: ik denk dat HWA en weerwoord.be elkaar juist perfect aanvullen. HWA wordt vaak genoemd in dat forum waardoor steeds meer nieuwe leden ook HWA weten te vinden. Bezoekers van weerwoord.be plaatsen op HWA ook vaak de sneeuwhoogte meldingen.

Een (gestandaardiseerde) 'weerflits' zou in mijn ogen wel kunnen. Echter moet ik daar iets op maat voor maken. Ik wil daar zeker over nadenken, maar ook ik kan mijn tijd maar 1x besteden...

osjohn schrijft:
Zo te zien zijn er maar weinig mensen die dat kunnen, zowel Luc, Kees, als Thierry zijn ook al veel minder als voorheen te vinden op dit forum.
Ik ben nog steeds net zoveel als 'vroeger' op het forum te vinden. Net als Thierry kijk ik vaak even via een RSS feed via de mobiele telefoon.

Reageren op berichten doe ik inderdaad wat minder. Over bijna alle berichten zou ik wel wat kunnen zeggen, of heb ik mening. Als ik overal op zou reageren, dan kost dat gruwelijk veel tijd. Bovendien kunnen anderen forumleden uitstekend helpen bij de meeste vragen. Uiteraard reageer ik wel als er vragen zijn omtrent HWA in het algemeen.

Gr,
Luc