Algemeen forum voor discussie over de website
Door etab
Gaat dit topic nu over mijn huis beveiliging of over de startvraag?

Als ik vragen heb over de beveiliging van mijn huis dan stel ik die wel op beveiliging.startpagina.

En politie als buurman EN buurvrouw is wel handig daar bij hun afwezigheid de collega's regelmatig even controleren. En ze je kunnen adviseren met beveiligen van je huis
Door Mike
etab schrijft:
kan een programma als teamviewer ook via een camping wifi aansluiting? De laptop van mijn dame gaat wel mee.

Nou oke, ik zal het proberen want je vraag is niet zo duidelijk.

Een programma staat op je computer, ik neem aan dat je met wifi bedoelt of je laptop daar verbinding mee kunt maken? ja dat kan en ja dan kan je dus via bv Teamvieuwer je pc besturen.

Maar als je pc thuis hangt dan weet ik dus niet of je hem nog kunt besturen?

Dat over het beveiligen dat doe je vind ik zelf, je lokt antwoorden uit, nu weer woont er Politie naast je, heeft niks met de topic vraag te maken, dus ook jij moet dan ONtopic blijven en niet gaan zeggen dat als je weg ben ze je huis of je laptop meenemen, want als ze dat willen dan gebeurt dat toch wel, al wonen er 100 politiemensen naast je, de meeste inbrekers hebben geld nodig voor bv drugs en het zal hun een worst wezen of er een agent(e) naast het huis woont waar ze gaan inbreken.

Ik wens je iig een fijne vakantie toe met mooi weer.

Groeten, Mike.
Door Overijse
kan een programma als teamviewer ook via een camping wifi aansluiting? De laptop van mijn dame gaat wel mee.

Rechtstreeks van de site van teamviewer :

TeamViewer will allow you to share your desktop over any kind of internet-/LAN-connection and over almost any firewall.

in het Nederlands : http://translate.google.be/translate?js=y&prev=_t&hl=nl&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fsupport.teamviewer.com%2Findex.php%3F_m%3Dknowledgebase%26_a%3Dviewarticle%26kbarticleid%3D9%26nav%3D0%2C13&sl=en&tl=nl

Grtz
Kris

PS: Geniet van de vakantie
Door etab
Mike schrijft:
etab schrijft:

Dat over het beveiligen dat doe je vind ik zelf, je lokt antwoorden uit, nu weer woont er Politie naast je, heeft niks met de topic vraag te maken, dus ook jij moet dan ONtopic blijven en niet gaan zeggen dat als je weg ben ze je huis of je laptop meenemen, want als ze dat willen dan gebeurt dat toch wel, al wonen er 100 politiemensen naast je, de meeste inbrekers hebben geld nodig voor bv drugs en het zal hun een worst wezen of er een agent(e) naast het huis woont waar ze gaan inbreken.

Groeten, Mike.

Zucht. ik stel een vraag over pc op afstand bedienen en de helft van de reacties gaat over of ik wel of niet wel veilig bezig ben over mijn vakantie te praten.
Als je mijn start leest meld ik niks over veiligheid en dat soort zaken.
Juist de reacties lokken dat uit.
Ga er maar van uit dat mijn woonsituatie veilig is.

En ik ga even uit de lucht hier want het betweterige niveau wordt wat te hoog.
Door wslangerak
Laten we er maar een slotje aan hangen. Ik denk dat je genoeg weet Eric ;)