Algemeen forum voor discussie over de website
Door reitsma1960
In Assen sneeuwt het nu hard. Vanmorgen tot nu toe alleen natte sneeuw. De wereld is hier weer wit momenteel. Temperatuur zakt nu.
Was het nu maar Kerst......

Groet,
Oebel
Door Eckie76
Hier natte sneeuw en regen, Meteo Consult blijft maar volhouden dat het ten oosten van de lijn Eindhoven -Assen sneeuwt, maar niet in Roermond :)

Temperaturen gaan heen en weer als een achtbaan.
Door WSWijk
Wijk bij Duurstede, 6,6 mm neerslag in de vorm van:

[size=5]REGEN[/size]

Helaas, je kan niet allemaal geluk hebben :-)

Groetjes

Theo

ps: maar ik denk dat ook wij er hier niet aan gaan ontkomen :P
Door Wietse
Hier hele dag sneeuw, echter is er meer verdwenen dan bijgekomen en de temperatuur zit al uren vast op +1,1 graden...
Door petergroeneveld
reitsma1960 schrijft:
In Assen sneeuwt het nu hard. Vanmorgen tot nu toe alleen natte sneeuw. De wereld is hier weer wit momenteel. Temperatuur zakt nu.
Was het nu maar Kerst......

Groet,
Oebel

Hallo Oebel,

Leuk dat er bij jullie wel sneeuw ligt :woohoo: maar of het blijft liggen tot aan de Kerst betwijfel ik, de temperaturen gaan weer omhoog volgens de verwachtingen. Of het een witte Kerst wordt ....... even afwachten wat de verwachtingen gaan doen. :laugh:

Als het bij ons straks nog gaat vriezen dan kan het een flinke glijpartij worden.

Groeten,
Peter.
Door reitsma1960
petergroeneveld schrijft:

Hallo Oebel,

Leuk dat er bij jullie wel sneeuw ligt :woohoo: maar of het blijft liggen tot aan de Kerst betwijfel ik, de temperaturen gaan weer omhoog volgens de verwachtingen. Of het een witte Kerst wordt ....... even afwachten wat de verwachtingen gaan doen. :laugh:

Als het bij ons straks nog gaat vriezen dan kan het een flinke glijpartij worden.

Groeten,
Peter.

Hallo Peter,

Op dit moment zijn alle kerstactiviteiten die er zouden zijn op scholen afgelast hier vanwege de slechte weersverwachting. Kinderen, aangewezen op bijzonder onderwijs zijn al met de taxibusjes naar huis gebracht. Nederland staat weer op zijn kop...:laugh:
Zelfs een klap onweer hier in Assen. Mijn zoon vertelde het. Ik had niets gehoord, maar de StormTracker laat een duidelijke ontlading zien op 1 km afstand.
Ik twijfel ook aan de witte kerst als ik mijn eigen WXSIM weersverwachting moet geloven. Temperaturen gaan inderdaad omhoog. Maar goed, niets zo veranderlijk als het weer......
We zullen het zien.
Veel plezier met dit interessante weer.

Groet,
Oebel
Door WSWijk
Wijk bij Duurstede, 8,6 mm neerslag. Regen is nu over gegaan naar natte sneeuw.
Temperatuur is in 10 minuten tijd van 4.2 naar 2.0 gezakt en gaat nog steeds als een razende omlaag...

Lache... zo die meid naar school brengen voor het kerstdiner.
Dat gaat hier (voor zover we weten) nog gewoon door...
Door Mike
Nou ook hier in het westen gaat de temp. snel onderuit, van een dikke 5 graden om 14:00 naar nu 1.7 graad (16:00).
De regen is nu (natte) sneeuw geworden, de wind gaat al helemaal om van zuid west nu naar Noord Oost.
Door kees ws middelburg
de temperatuur is hier nu ook aan het snel aan het zakken om 16.10 uur 5.8 grd nu 3.3 grd wind is ook om aan het gaan