Algemeen forum voor discussie over de website
Door dibasta
Ook dat geprobeerd, maar word dan doorgelinkt naar de homepage van tele2, en red je dan maar!!!

Maar ik ben bijna een jaar lid van tele2, en heb al een email adres voor tele2, dan hoef ik met toch niet aan te melden voor weer een email adres van tele2???

Groet,
Peter.
Door jango
Lijkt me gewoon sterk dat dat niet kan.
Heb zelf even gezocht en vond dit.
http://www.tele2.nl/webwinkel/adsl/support/faq/homepage.xml

Bovenste vraag; Hoe kan ik mij aanmelden voor e-mail en een eigen homepage?

bij het antwoord staat een link, en als ik erop klik krijg ik een rood scherm met deze tekst; Dit frame is geblokkeerd omdat het onveilige inhoud bevat.

Maar het zou kunnen doordat ik een andere provider heb.

Succes

Groet, Jan
Door henry1979
hoi ja das klote dat het niet wil anders neem je een hosting pakketje kost weinig en werkt wel het is maar een tip

goede jaarwisseling

gr henry
Door wslangerak
dibasta schrijft:
...dan hoef ik met toch niet aan te melden voor weer een email adres van tele2?

Nee, maar blijkbaar wel voor de webruimte/homepage (via Mijn Profiel).

Voor Jan, dat is niet zozeer een onveilige, maar een beveiligde pagina waarvoor je een certificaat moet downloaden.
Door dibasta
Hallo Jan,

Klopt wat je zegt, inderdaad dat daar een link staat dan, alleen als ik daar op klik, kom ik weer op de "normale" homepage van tele 2 uit. En kan er verder niks mee dus.

Groet,
Peter.
Door dibasta
maar dat lukt gewoonweg niet om aan te melden, dan komt er een link, klik ik op, en?? ja hoor!! we zijn weer op de homepage van tele 2!
Door wslangerak
Gebruik je IE of Firefox? Misschien dat het met een andere browser wel lukt. Komt helaas meer voor....
Door wslangerak
Zou me niet verbazen. Er zijn sites waar je met Firefox óf IE gewoon niet fatsoenlijk op komt.
Door dibasta
tsjah.... heb er nog niemand over gehoord dat dat zo was, zou toch raar zijn, dat iedereen die naar de ftp server gaat geen IE kan gebruiken?

Groet,
Peter.